Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
17:15
Дезмонд Майлз

Дезмонд Майлз (англ. Desmond Miles) - протагоніст основної серії ігор Кредо Вбивці і коміксів  Assassin’s Creed: French Graphic Novel. Хоч Дезмонд і є головним протагоністом, більшість часу гравець керує його предками, а не їм самим. Має шрам на губі, як у Альтаїра і Еціо, хоча в Assassins Creed: Revelations він зникає. Для створення зовнішності Дезмонда, так само, як і у випадку з Альтаїром, став іспанська модель Франциско Рандес.

Дезмонд народився в родині ассасінів, в селі подібного до  Масіафу з населенням близько тридцяти осіб. Йому судилося стати ассасіном, проте його батьки забороняли йому коли-небудь залишати притулок. У 16 років він втік з дому, бажаючи «побачити світ». Пізніше він розповів Люсі Стіллман, що не шкодує про це, тому що те місце було більше схоже на в'язницю, ніж на притулок.

Після втечі він переховувався 9 років. Працював барменом і весь час жив під фальшивими іменами, побоюючись того, що його знайдуть або тамплієри, або ассасіни. Тим не менш, за його відбитками пальців (йому потрібно було їх здати для отримання водійських прав) «Абстерго» знайшли його, викрали і привезли в секретну лабораторію, розташовану в Італії.

У вересні 2012 року Дезмонда викрала корпорація «Абстерго Індастріз», що належить тамплієрам, в цілях експерименту з анімус -пристроєм, який зчитує спогади предків Дезмонда через «генетичну пам'ять», розташовану в його ДНК.

Спершу доктор Уоррен Відік намагався вирвати інформацію з розуму Дезмонда, але його спіткала невдача. Дезмонд стверджував, що він простий бармен, проте Відік сказав, що знає про його минуле, змушуючи тим самим його прийняти те, що він ассасін. Уорен  попередив Дезмонда, що якщо він відмовиться їм допомогти, то вони занурять його в кому, продовжать роботу і, по завершенню роботи, залишать помирати. Недовго думаючи, Дезмонд погоджується допомогти їм.

За допомогою комп'ютера Дезмонд багато дізнається про «Абстерго», як і про свого попередника - Об'єкта 16, який постраждав через «ефект  просочування» через довге перебування в Анімусі. У кінцевому підсумку, за допомогою Люсі ассасіни дізналися про викрадення Дезмонда і спробували врятувати його.

Спроба порятунку не вдалася. Відік був цим радий і хвалився тим, що це були останні жителі села, з якого  втік Дезмонд. Після того, як Відік покинув кімнату, Люсі заспокоїла Дезмонда сказавши, що його батьки «ймовірно, вціліли» і натякнула на те, що вона теж ассасін.

Зрештою Дезмонд досяг мети - дізнався місцезнаходження Частинок Едему. Керівництво «Абстерго» наказало вбити ассасіна, але Люсі врятувала його, сказавши, що його спогади можуть ще знадобиться. Після цього Дезмонд виявляє у себе здатність до «Орлиного зору», отриманого від його предка Альтаїра за допомогою «ефекту просочування», і бачить, що Люсі дійсно ассасін. Крім цього він зауважує по всій лабораторії зашифровані криваві повідомлення, залишені Об'єктом 16.

Через кілька хвилин після побаченого до нього забігає Люсі в крові, і вимагає, щоб Дезмонд заліз в Анімус, перш ніж «Абстерго» їх виявлять. Дезмонд, не розуміючи, що відбувається, погоджується і синхронізується з  Анімусом з генетичним збігом між ним і Об'єктом 16, яке залишилося записано в пам'яті Анімуса. Всередині він пережив народження іншого свого предка - Еціо Аудиторе. Раптово його «викинуло» з машини і вони обидва почали здійснювати втечу.


Прибувши в одне із сховищ, Дезмонд знайомиться з двома іншими ассасінами - Ребеккою Крейн і Шоном Гастінгсом, з якими раніше працювала Люсі. Люсі сказала Дезмонд, що хоче, щоб він навчився навичкам ассасіна, що може бути досягнуто в лічені дні, завдяки «ефекту просочування». Для цього було потрібно пережити спогади предка, з яким Дезмонд вже синхронізувати раніше - з Еціо Аудиторе. Дезмонд майже відразу погодився, що приємно здивувало Люсі. Його швидко підключили до Анімуса 2,0 і він почав переживати спогади Еціо.

Провівши довгий час у анімус він виходить на тренування. Дезмонд навчився всім навичкам Еціо, проте його переслідують галюцинації у вигляді картин з минулого. Через кілька днів Дезмонда знаходить «Абстерго». «Абстерго» при їх то ресурсах не використовувало вогнепальної зброї проти Дезмонда, отже він їм ще потрібен живим.

Розібравшись з Відіком і його військовими, команда прибула в сучасну Монтеріджоні і розбила там табір, однак і там Дезмонда знову переслідували галюцинації. Тепер Дезмонд користується Анімусом, щоб дізнатися де Еціо сховав Яблуко Едему. Дізнавшись, що артефакт знаходиться в Римі під Колізеєм, команда попрямувала туди. Як тільки Дезмонд бере в руки Яблуко Едему все навколо завмерло, а Яблуко стало управляти Майлсом.  Дезмонд поранив своїм прихованим клинком Люсі Стіллман в серце, після чого вони обоє впали на землю.

Дезмонда забирають двоє невідомих, які знову занурюють його в Анімус. Одного з них звуть Вільям, пізніше зясується, що це був його батько .

Перебуваючи у комі, він, все ще  в Анімус і потрапляє в «Білу кімнату» (у всій серії ігор в ній відбувалися завантаження) і в «Чорну кімнату» (Безпечний для Дезмонда режим Анімуса).


У чорній кімнаті Дезмонд зустрічає Об'єкт 16. За словами 16-ого, його тіло давно з'їли хробаки, а розум назавжди заточений в Анімусові. Щоб вийти з коми і уникнути долі 16, Дезмонду необхідно знайти «синхронексус», тобто набути більш сильного зв'язку з предками. Для цього йому необхідно побачити продовження і закінчити історії Еціо та Альтаїра.


Знайшовши «синхронексус»,  Дезмонд починає бесіду з Юпітером. Той йому розповідає про першу цивілізацію, про її загибель. Юпітер просить Дезмонда відправитися в їх храм, щоб отримати подальші вказівки.

Дезмонд виходить з коми. Його зустрічають Ребекка, Шон і його батько Вільям. Дезмонд говорить команді і батькові, що знає що робити. Вільям відкриває двері фургона і ми встигаємо побачити якесь місце на узліссі і яскраве світло …

Цікаво знати:

  • Образом для створення зовнішності Десмонда, так само, як і у випадку з Альтаїром, стала іспанська модель Франциско Рандез.
  • У Дезмонда є шрам на губі, як і у його предків.
  • У Дезмонда друга група крові, резус-фактор - позитивний.


Категорія: Персонажі | Переглядів: 3853 | Додав: Red_Shadow
Теги: біографія, Desmond Miles, Дезмонд Майлз
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Відомості про серію AC
Проходження ігор
Проходження Істини
Мапи
Персонажі
Люди
З історії АС
Костюми із серії
Все про AC: 3
Комікси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Чи хочите Ви продовження серії AC?
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін