Патріс Дезіле (Patrice Désilets) - французько-канадський дизайнер комп'ютерних ігор, відомий, як креативний директор нашої улюбленої гри - Assassin's Creed та Assassin's Creed II. Народився в 1974 році в провінції Квебек, Канада. Його батько був видатним математиком і главою інституту CEGEP, а мати - Генеральним директором Секретаріату з питань міжнародного усиновлення.
У 1996 році Патріс отримав ступінь бакалавра факультету дослідження кіно та літератури в університеті Монреалю, а далі пройшов навчання в коледжі Едуард-Монпеті. Батьки готували для нього життя хлопчика в окулярах, але Патріс вибрав шлях бородатого програміста Ubisoft, вставши на нього в 1999 році.
Освіта кінокритика дозволила Патрісу по-новому поглянути на ігри. Вже у першій своїй роботі Hipe: The TimeQuest він показав неабиякі здібності креативщика, що і дозволило йому зайняти посаду креативного директора в багатьох проектах Ubisoft.
Можна сказати, що своїм успіхом йому зобов'язані такі ігри, як Prince of Persia: Sands of Time і Assassins Creed, де він опрацював концепцію ігрових світів. Став провідним продюсером у проекті Assassins Creed II в кінці 2009 року, і, до червня 2010 року, працював з проектом Assassins Creed Brotherhood, після чого, пішов з Ubisoft. За словами Патріса, він вирішив взяти творчу відпустку і відпочити від ігрової індустрії. Як ми уже знаємо Дезіле залишив свій пост в Ubisoft в 2010 році і приєднався до команди THQ. Як би там не було, доля розставила все по місцях, коли Ubisoft викупила студію розробників THQ Montreal, яку очолював «перебіжчик». В інтерв'ю, Йанніс Малла, глава Ubisoft Montreal, зазначив, що дивиться на повернення колишнього креативного директора Assassin's Creed з оптимізмом. "з нетерпінням чекаю початку роботи з Патрісом Дезіле, колишнім креативним директором Assassin's Creed і Prince of Persia".
|