Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
"Робити ігри занадто довгими - небезпечно", - заявив Алекс Хатчинсон, креативний директор AC 3
В інтерв'ю VG247 Алекс розповів про великі масштаби Assassin's Creed III, а також поділився своїми побоюваннями з приводу ризиків, які можуть виникнути в цьому разі як у геймерів так і в розробників.
"Assassin's Creed III велика у плані фізичних розмірів, ігрового часу і кількості геймплею, який ми в неї включили. Ми прибрали багато систем і механік із попередніх ігор, але я вважаю, що ми все-таки досягли максимальних масштабів ", - пояснив Хатчинсон.
Але головний креативщик попереджає, що завжди існує небезпека того, що надмірна кількість контенту можить завадити гравцям повністю пройти гру:"Існує границя тому, скільки ви зможете увібрати у свою голову інформації і зрозуміти її, і існують вузькі кордони різноманіття, які можна додати, щоб не виникло відчуття розрізненості і безладності".
"крім цього, у нас дуже високий відсоток завершення франшизи, і якщо ви зробите гру занадто довгою, то ці цифри почнуть падати, що становить великою катастрофою для ігор, подібних нашій, в яких ми ціним послідовність і цілісність всесвіту".
Як на мене, так розробники просто задовбалися робити такі довгі ігри. Хоча ми то знаємо, що в по-справжньому захопливу гру можна грати хоч і все життя і вона не набридне.