Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
22:20
За лаштунками Assassin's Creed 3.
За лаштунками Assassin's Creed 3.

У серпні журналісти видання EDGE мали можливість особисто відвідати офіс компанії Ubisoft в Монреалі і взяти докладне інтерв'ю у розробників однією з найбільш очікуваних ігор цього року. Зібравши воєдино і переробивши всі останні публікації EDGE, редакція нашого сайту написала невелику статтю, яка дозволить зазирнути за лаштунки створення Assassin's Creed 3.

Assassin's Creed 3 вражає своїми масштабами. Статистика по найбільшому в історії французького видавництва проекту вселяє тверду впевненість у його майбутньому успіху. Тільки уявіть, близько 600 співробітників канадського підрозділу Ubisoft Montreal спільно з ще п'ятьма студіями працювали над грою протягом останніх трьох років. Було створено більше 5000 унікальних анімацій для головного героя гри Коннора Кенуея, що становить, якщо змонтувати їх воєдино, близько години безперервного відео. Треба було придумати близько 120 NPC-персонажів, щоб якомога достовірніше передати дух тієї епохи і вдихнути в перш безцільно снують натовп життя. Гра, нарешті, пропонує 145 абсолютно нових дизайнерських рішень, кожне з яких було детально опрацьовано і ідеально вписане в гру.

І в той час як попередні iгри Assassin's Creed були створені на міцному фундаменті своїх попередників і пропонували лише кілька свіжі механіки та ідеї, повноцінна третя частина серії створювалася з абсолютного нуля.

«Коли ми почали роботу над Assassin's Creed 3, відразу після виходу Assassin's Creed 2, ми знали, що розробка Brotherhood стартувала, і Brotherhood була прямим продовженням [серії], - розповів головний технічний дизайн-директор Assassin's Creed 3 Марк-Антоні Люссьер. - Установка [команди розробників Brotherhood] звучала приблизно так: 'Не винаходьте занадто багато чого, використовуйте все, що ми вже знаємо ... поліпшите кожен аспект, але нехай він працює швидше і краще' ».

«У той час як нашим завданням було 'переробити абсолютно все, якщо це можливо'».

Зрозуміло, рішення такого завдання не дається легко. З кожною наступною грою серія не лише не втрачає своїх амбіцій, але, навпаки, намагається підвищити планку якості і реалістичності, що висуває все нові і нові вимоги до технічної складової. Останню в Assassin's Creed 3 покликана забезпечувати власна розробка компанії Ubisoft - движок Anvil Next.

«Кінцевий продукт повинен зробити революцію, - продовжує Люссьер. - На тих же консолях, з тим же залізом, ми повинні були бути впевнені, що нам вистачить потужності. Також потрібно було враховувати той факт, що команда [розробників] очевидно повинна була зрости в рази, це зовсім інший аспект - ми повинні були переконатися, що [Anvil Next] був досить надійним і достатньо ефективним, щоб з ним могло працювати величезну кількість людей » .


Прикріплення: Картинка 1
Категорія: Ігрові новини | Переглядів: 2879 | Додав: Dimon
Всього коментарів: 1

    0
    1 Dimon (09.09.2012 12:00) [Матеріал]
    happy
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Assassin's Creed: BF
Assassin's Creed 3
Ігрові новини
Новини сайту
Конкурси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Чи хочите Ви продовження серії AC?
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін