Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
20:30
Кредо Вбивці (Assassin's Creed)
Кредо вбивці

обкладинка гри Кредо Вбивці
Assassin's Creed (укр. Кредо вбивці) - комп'ютерна гра в жанрі action-adventure, розроблена компанією Ubisoft . Вперше гра була представлена ​​під назвою Project Assassin на виставці X '05, що проводиться Microsoft. На E³ 2006 гра була офіційно анонсована для PlayStation 3 під назвою Assassin's Creed. Пізніше Ubisoft також заявила про вихід гри на PC та Xbox 360. Версія для консолей з'явилася у продажу в листопаді 2007 року, PC-версія з'явилася в продажу 6 березня 2008 року. Гра розроблялася людьми, які брали участь у створенні Prince of Persia: The Sands of Time. Музику для всіх трейлерів гри написав Йеспер Кюд.

5 лютого 2008 року ознаменувався виходом приквела Assassin's Creed - ігри Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles для Nintendo DS. 8 квітня 2008 з'явилася розширена версія Assassin's Creed для ПК - Assassin's Creed Director's Cut Edition. Відмінністю є розширений набір способів вести розслідування.

На міжнародній виставці E³ в 2009 році була показана PSP-версія гри - Assassin's Creed: Bloodlines, яка є прямим продовженням першої частини гри. Вона поширюється як на UMD-носіях, так і через мережу PlayStation Network.

Дія гри відбувається паралельно в 2012 і 1191 рр. У першому випадку головним героєм є бармен Дезмонд Майлз, викрадений вченими корпорації «Абстерго Індастріз». За допомогою апарата під назвою Анімус вони намагаються відновити фрагмент з життя далекого предка Дезмонда - Альтаїра ібн Ла-Ахад, асасина, що діяв в епоху Хрестових походів, - щоб отримати якусь необхідну їм інформацію.


Про те, що у гри Assassin's Creed буде продовження, стало відомо ще на початку 2008 року . Сюжет першої частини, нового ігрового серіалу, був явно не завершений і залишав багато питань з приводу подальшої долі головних героїв. З жовтня 2008 року на різних форумах і в інтернет-виданнях, присвячених ігровій індустрії, стали з'являтися чутки про розробку гри і передбачуваному сюжеті . Ubisoft підтвердила факт розробки гри, але коментарів з приводу сюжету розробники не дали.

Офіційний анонс гри відбувся 16 квітня 2009 року на сторінках журналу Game Informer . Гра вийшла в листопаді 2009 року на консолях і в березні 2010 на РС.



СЮЖЕТ

Дія гри розгортається в недалекому майбутньому і минулому, а саме в 1191 році під час Третього Хрестового походу. Бармена Дезмонда Майлза, головного героя, викрадає корпорація «Абстерго», яка за допомогою Анимуса, машини для добування генетичної пам'яті, хоче знайти артефакт тамплієрів. В курс справи Дезмонда вводять вчений Уоррен Відік і його асистентка Люсі Стілман. Вони розповідають йому, що він є нащадком асасина Альтаїра ібн-Ла-Ахад, який виявив артефакт, і через нього хочуть дізнатися місцезнаходження артефакту.

У минулому, предок Дезмонда Альтаїр разом з асасинами Маліком і Кадаром прибувають в Храм Соломона в Єрусалимі, щоб не дати тамплієрам заволодіти артефактом. У храмі Альтаїр зустрічає Робера де Сабле, магістра Ордена Тамплієрів, і засліплений гординею Альтаїр невдало атакує його. Після невдалої спроби вбивця біжить, залишивши своїх товаришів на розтерзання тамплієрам.

Альтаїр прибуває в місто Масіаф, де розташовується фортеця асасинів. до лідера асасинів Аль-Муаліму (з арабск. учитель), який був вкрай розчарований провалом завдання. Однак слідом за Альтаїром прибуває Малік, врятувавшись з Храму, разом з артефактом. Як з'ясовується Кадар загинув, а Малік привів за собою тамплієрів в Масіаф, які вбивають жителів міста. Альтаїр допомагає асасина врятувати жителів і евакуювати їх до фортеці. Тамплієрів привів особисто Робер, який вимагав у Аль-Муаліма повернути йому артефакт. Аль-Муалем відмовився і наказав Альтаїру і Рауфу, асасину, знищити тамплієрів. Альтаїр здійснив диверсію і відбив армію Робера. Після відступу Робера Аль-Муалем відчитав Альтаїра за порушення Кредо Асасинів в Храмі Соломона і в покарання пронизав його кинджалом і звів до найнижчого рангу. Щоб знову повернути довіру братства, Аль-Муалем дав завдання знайти зрадника в Масіафе. Інформатор асасинів вказав на місцевого глашатая Масуна. Саме він відкрив ворота тамплієрам в Масіаф. В ході допиту Масун вказав на Джамаля, асасина, який велів відкрити йому ворота. Сам Масун був страчений Аль-Муалімом.

Після виявлення зрадника Аль-Муалем наказав Альтаїру вбити Таміра, торговця з Дамаску. Альтаїр прибуває в Дамаск, в бюро асасинів. Там Рафік, глава бюро, дає дозвіл на вбивство Таміра. Альтаїр знаходить Таміра на ринку, жорстоко вбиває главу місцевого цеху, в супроводі особистої охорони. Альтаїру вдається вбити Таміра, який перед смертю відає, що він постачає зброю таємничому братству.

Альтаїр знову прибуває в Масіаф, де Аль-Муалем дає 2 нових завдання: вбити работорговця Талала в Єрусалимі та магістра госпітальєрів Гарньє де Налуза в Акрі. В Єрусалимі з допомогою Маліка, який став головою бюро в Іеруслаімі, Альтаїр виходить на Талала. Альтаїр знаходить Талала, але потрапляє в пастку влаштовану ним і його вартою. У результаті Альтаїр вбиває Талала, який встигає сказати, що він постачав рабів для якогось братства. В Акрі, Альтаїр знаходить Гарньє в лікарні, де він ставить свої експерименти над хворими. Альтаїр також забирає життя Гарньє, і той зізнається, що теж працював на таємне товариство.

Альтаїр прибуває в Масіаф, і Аль-Муалем говорить йому про те, що його жертви складалися в Ордені Тамплієрів і підпорядковувалися Роберу. Вони хочуть закінчити війну між хрестоносцями і сарацинами, і створити нову державу в Святій Землі. Але тамплієри ще сильні, і Аль-Муалем дає нові імена тих, хто повинен померти: Абу-аль-Нуквод - багатий купець в Дамаску, Мадж-аддін - регент Єрусалиму і Вільям Монферрат - намісник Акри.

Альтаїр проникає в Дамаск, в палац Абу-аль-Нуквода, де той влаштовує бенкет для місцевої аристократії. Але праздненства є пасткою, і господар вбиває гостей. Альтаїр вдається вбити купця. Перед смертю він зізнався, що хотів убити прихильників Салах ад-Діна і бажав передати Дамаск тамплієрам. Після Дамаска Альтаїр приходить до Єрусалиму., Де йому вдається врятувати одного ассасина і вбити Мадж-аддін. Перед смертю той говорить про те, що хотів очистити Єрусалим від скверни, щоб він став столицею нової держави тамплієрів на Святій землі. Пізніше Альтаїр прибуває в Акру, де в цей час перебував король Англії Річард I Левове Серце. Альтаїр стає свідком сварки Вільяма і Річарда. Вільям відправляється в свою цитадель, де Альтаїр вдається вбити його. Перед смертю жертва зізнається, що готував армію для повалення Річарда і приєднання Акри до тамплієрам.

Альтаїр знову прибуває в Масіаф, де Аль-Муалем показує артефакт тамплієрів, який називає Яблуком Едему. Воно володіє надприродною силою: з його допомогою Мойсей розсунув море, а Ісус перетворював воду на вино і ходив по воді. Лідер асасинів дає Альтаїр нове завдання вбити Джубаіра - придворного вченого єгипетського султана в Дамаску і Сібранта - магістра Тевтонського Ордена в Акрі. У Дамаску Альтаїр знаходить Джубаіра в бібліотеці, де він і його послідовники спалюють всі книги. Перед смертю жертва зізнається в тому, що хотів звільнити розум людей, так як книги позбавляють їх можливості самостійно думати. Пізніше Альтаїр відправляється в доки Акри, і потрапивши на корабель Сібранта, вбиває його. Перед смертю той зізнається, що готував флот для блокади Святої Землі.

Після Альтаїр прибуває в Масіаф. Аль-Муалем дає останнє завдання - вбити Робера де Сабле. Альтаїр вирушає в Єрусалим, де отримує дані про те, що жертва буде присутня на похоронах Мадж-аддін. Альтаїр приходить на цвинтар і потрапляє в пастку, де з ним стикається сам магістр. Після тривалої бійки Альтаїр дізнається про те, що замість Сабле бився з Марією Торп, а Робер відправився в Арзуф, щоб укласти союз між сарацинами і хрестоносцями проти асасинів. Альтаїр відпускає дівчину, а сам вирушає до Маліку.

Вбивця відправляється в Арзуф, де зустрічає Робера і Річарда. Альтаїр намагається довести Річарду, що Робер зрадник, і король вирішує, щоб вони воювали між собою. Перемагає ассасин, і Робер розкриває справжню суть змови: Аль-Муалем був у змові з тамплієрами, але зрадив їх, щоб не ділитися яблуком Едему і одноосібно правити. Він використовував братство асасинів, щоб знищити знали про артефакті.

Альтаїр терміново прямує в Масіаф, де на нього нападають асасини, розум яких помутнілий яблуком. Але Малик, Рауф та інші незламані вбивці допомагають Альтаїру. Альтаїр направляється до фортеці, де б'ється з Аль-Муалімом. У результаті духовний лідер убитий, з його руки випадає Яблуко, з якого з'являється голограма Землі з зазначеними точками, де ймовірно зберігаються інші частинки (яблука) Едему.

В майбутньому Дезмонд дізнається, що «Абстерго» і Відік є тамплієрами, а Люсі - асасинином, які працюють під прикриттям. Також він виявляє в комп'ютерах «Абстерго» дані про якусь Лейлу, яка працювала до Люсі у відика і про об'єкт 16, якого тримали до Дезмонда і який залишив по всій лабораторії криваві символи. В кінці гри відік повідомляє керівництву «Абстерго», що здобув координати частинок Едему. «Абстерго» пропонує вбити Дезмонда, але Люсі пропонує керівництву, щоб вони його залишили в живих, тому що він може мати ще корисною інформацією. Після розмови Bідік і Люсі йдуть, а Дезмонд починає розглядати криваві символи.




ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Гра відноситься до розряду Freeplay-проектів, тобто гравцеві дозволяється досліджувати світ у вільному порядку. Весь ігровий простір являє собою спрощену модель Святої землі, її поділено на 7 основних частин. Це три великих міста (Дамаск, Акра і Єрусалим), замок асасинів (Масіаф) і простір між ними (Королівство), розбите на дві частини, а також цитадель Арсуф, локація біля Акри, яка відкривається гравцеві в 6-му блоці пам'яті. Королівство являє собою досить великі площі між гір з невеликими поселеннями місцевих жителів і таборами хрестоносців. По території королівства гравець вільний пересуватися як пішки, так і на коні. Майже всі солдати, яких він зустрічає - вороги Альтаїра і Братства. Якщо приветрати до себе увагу, вони можуть впізнати асасина і спробувати вбити. Масіаф - перше поселення, що показується в грі. Він побудований на горі і кожна наступна його вулиця розташовується вище попередньої. На самому піку стоїть замок Братства, оточений потужними стінами. У цьому селі гравець може пристосуватися до міського способу пересування в грі - в стилі паркур, а також дізнається основи розслідування і виконає своє перше після пониження в ранзі завдання - знайти зрадника серед жителів Масіафа.

На будь-яку будівлю, вежу або стіну можна залізти. У всіх великих містах неприступними є тільки міські стіни, які не мають виступів і не дозволяють вибратися за межі ігрового світу. Архітектура міст в Assassin's Creed спеціально спроектована так, щоб Альтаїр міг видертися на будь-який дах. Але тільки цим варіанти пересування в грі не обмежуються. З будівель тут і там стирчать балки і дерев'яні блоки. За ним можна стрибати, на що робився акцент у багатьох рекламних роликах проекту. Забираючись на будівлі і переміщаючись по горизонталі, гравець може з легкістю йти від погоні, перестрибуючи з бруківки на ящики, з ящиків - на балки, а з балок - на дах. Протягом всієї гри ці навички будуть не раз використовуватися для виконання додаткових завдань.

Дуже важливою частиною гри є розслідування і сполучена з ними необхідність злитися з натовпом. Кожен раз, потрапляючи у велике місто, Альтаїр повинен як слід роздивитися і знайти Бюро асасинів. Глава Бюро розповість йому про його майбутню жертву і наведе на деяких людей, які володіють корисною інформацією. Збір інформації зводиться до кількох мініігри. Так, можна простежити за проповідником, щоб після з пристрастю його допитати; підслухати розмову на вулиці; вкрасти потрібний предмет з пояса жертви; виконати прохання інформатора. Зустрічаються завдання з руйнування торгових прилавків, на які з тих чи інших причин вкаже інформатор. Для виконання такого завдання необхідно штовхнути якусь людини на прилавок, що завжди провокує знаходяться поруч стражників на напад. Нарешті, іноді необхідно просто усунути лучників на дахах або представляють небезпеку людей, на час зібрати деяку кількість прапорів і т. д. Все це необхідно проробити непомітно для сторонніх очей, інакше належить битися з вартою, тікати й ховатися, після чого робити спробу знову.

Розробники називають Assassin's Creed «соціальним стелс-екшном». У грі дуже важливу роль грає натовп, який може стати як перешкодою, так і підмогою. Гравець може, майже не привертаючи уваги, змішуватися з натовпом людей, але варто йому повести себе зухвало - і хвиля обурення прокотиться по вулиці, Альтаїра стануть шукати стражники. Після скоєння гравцем вбивства натовп з криками розбігається, хоча, якщо вбити ворога непомітно, народ навпаки збереться подивитися. В біжить людському потоці вбивці легше сховатися від погоні. При цьому треба обов'язково використовувати елементи управління, щоб розштовхувати біжать, інакше Альтаїр може втратити рівновагу і спіткнутися.




БОЙОВА СИСТЕМА

Битви в грі відбуваються в реальному часі, необхідно лише «захопити ціль» і вихопити меч. Звичайно, набагато краще зробити непомітне вбивство, але після вдалого замаху з солдатами все одно доведеться мати справу. В Ubisoft створили досить просту бойову систему, яка завдяки різноманітнії та якіснії анімації, а також кінематографічної роботі камери виглядає ефектно і жорстоко. Бої завжди проходять на мечах, і Альтаїр вільний робити випади, ставити блок і контратакувати. Перші дві дії цілком можуть принести користь проти невеликої кількості ворогів. Контратаки, в свою чергу, є наріжним каменем гри і самим барвистим способом вбивства. Втім, як тільки гравець навчиться їх правильно використовувати, битви перестають бути як і раніше захоплюючими, тому складність додається кількістю і досвідом суперників. Весь бій, навіть якщо проти Альтаїра стоїть ціла армія, є дуель: солдати нападають строго по одному. Від гравця потрібно почекати в блоці зручного моменту і контратакувати. Альтаїр теж може наносити атакуючі удари, причому як слабкі, так і сильні (в залежності від тривалості натискання на клавішу), а й досвідчені суперники можуть контратакувати.

Альтаїр користується кількома видами зброї.

•Крім необхідного і отриманого насамперед кинджала, у нашого героя є короткий меч, часто корисний для дуелей з вартою. Їм складніше блокувати удари, але можна швидше атакувати і виконувати інші контрудари. •На великих дистанціях замість короткого меча Альтаїр використовує метальні ножі, число яких змінюється від 5 до 15 протягом всієї гри. Якщо метнути його в людини, то ворог майже напевно буде вбитий. На жаль, ця зброя марно проти ключових цілей, за якими полює Альтаїр (одним ножем їх вбити не можна). Крім того, використання метальних ножів майже завжди вимагає «фіксування цілі», інакше велика ймовірність промаху. Покинуті ножі підбирати не можна, тому з часом вони закінчуються. Нові можна вкрасти у бандитів в місті. Якщо зробити це непомітно, Альтаїр дістанеться п'ять штук, якщо ж спровокувати бійку і виграти її - то тільки один. Під час гри метальні ножі викликаються тією ж клавішею, що і короткий меч.

•Найбільш часто використовуваним зброєю непомітного вбивці служить прихований клинок. Він укріплений в спеціальному механізмі на зап'ясті і висувається в разі необхідності вздовж долоні. З таким пристроєм Альтаїр може вбивати ворогів, не привертаючи зайвої уваги, і швидко ховатися з місця розправи. Нападати можна з будь-якого боку. Важливим фактором тут є швидкість - якщо солдат обчислить ассасина раніше, ніж тому вдасться витягнути клинок, то він заблокує удар і зав'яжеться звичайний бій. Хоча в режимі дуелі з прихованим клинком Альтаїр не може блокувати чужі атаки, контратаки за допомогою нього дуже ефективні і дозволяють одним ударом вбивати навіть тамплієра. Відкрите напад з прихованим клинком працює лише тоді, коли ворог дражнить героя або віддає накази іншим солдатам.
Висувний клинок - своєрідний подарунок при посвяченні в вбивці. Ритуал був такий: після здачі останнього іспиту хашашин відрізали безіменний палець лівої руки, а потім на руку (трохи нижче ліктя) кріпився легкий механізм. Активувався такий механізм кільцем, закріпленим на мізинці. Якимось рухом пальця ассасин активував механізм, шестерні приходили в рух, і замість безіменного пальця виїжджав тонкий трирівневий клинок. При закінченні процесу лунав тонкий клацання, чутний тільки ассасин. Весь процес займав не більш півсекунди - це дозволяло активувати клинок під час польоту або під час замаху.

•Самою марною «зброєю» є власні кулаки Альтаїра. Вони потрібні тільки для бійок з бандитами, допитів або для того, щоб схопити ворога і відштовхнути вбік. Останній прийом корисний у боях з вартою, якщо гравець розумно скористається навколишнім середовищем. Крім того, в заставці «Assassin's Creed» і одному з трейлерів, заснованих на цій заставки, у Альтаїра можна було побачити невеликий арбалет. З гри арбалет був виключений, оскільки його перезарядка зайняла б надто багато часу.

•Ассасіни традиційно використовували мечі-наручи. Їх називали «кіготь диявола». Їх конструкція полягала в тому що невелике тонке лезо утримувалося на ru:наручах. Спочатку клинок був трохи коротше долоні, що робило носіння такої зброї прихованим. Для застосування такого меча потрібно було підняти долоні, оголивши леза. Пізніше майстри навчилися робити висувні клинки. Таким зброєю користувалися ассасин и. Це був клан найманих вбивць і подібна зброя прекрасно підходило для їх діяльності. Асасіни майже завжди вбивали ззаду: підійшовши до жертви зі спини, вбивця закривав їй рот і протикав клинком, після чого швидко йшов, а мрець падав на землю через кілька секунд. Рідко коли ассасини вбивали людей спереду, так як це було б помітно. Крім того, часто, кромки леза зброї змащувалися сильнодіючою отрутою. В цьому випадку, необхідності в нанесенні смертельного удару не було - достатньо невеликого порізу шкіри - і жертва гинула від отрути.




СИСТЕМНІ ВИМОГИ

Процесор-AMD Athlon 64 X2 2200МГц
Відеокарта-512 Мб відеопам'яті, сумісна DirectX 9.0 і підтримкою Shader 3.0
Звукова карта-сумісна з DirectX 9.0с
Керування-Геймпад, клавіатура і мишка
Носій-DVD-ROM
Категорія: Відомості про серію AC | Переглядів: 6054 | Додав: Red_Shadow
Теги: Ubisoft, Assassin's Creed, системні вимоги, відомості
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Відомості про серію AC
Проходження ігор
Проходження Істини
Мапи
Персонажі
Люди
З історії АС
Костюми із серії
Все про AC: 3
Комікси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Якщо ми зробимо переклад книг за мотивами АС українською мовою, ви будите їх читати?
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін