"
Робити ігри занадто довгими - небезпечно", - заявив Алекс Хатчинсон, креативний директор
AC 3
В інтерв'ю
VG247 Алекс розповів про великі масштаби Assassin's Creed III, а також поділився своїми побоюваннями з приводу ризиків, які можуть виникнути в цьому разі як у геймерів так і в розробників.
"Assassin's Creed III велика у плані фізичних розмірів, ігрового часу і кількості геймплею, який ми в неї включили. Ми прибрали багато систем і механік із попередніх ігор, але я вважаю, що ми все-таки досягли максимальних масштабів ", - пояснив Хатчинсон.
Але головний креативщик попереджає, що завжди існує небезпека того, що надмірна кількість контенту можить завадити гравцям повністю пройти гру:"
Існує границя тому, скільки ви зможете увібрати у свою голову інформації і зроз
...
Читати далі »