Колишній дизайнер інтерфейсу Ubisoft
Бенуа Перро (Benoit Perreault) розмістив на своїй
персональній сторінці в інтернеті концепт-арти одного проекту під назвою
Assassin's Creed Duel, який є частиною портфоліо художника, нині працюючого на компанію
Eidos. Судячи із зображень, серія Assassin's Creed потенційно могла поекспериментувати з жанром файтингу.
Чим би він не був у дійсності, Assassin's Creed Duel, як зазначено в примітці картинок (див.нижче), планувався для консольних сервісів PSN і XBLA. І хоча концепт-арти мають ще одну позначку "несправжня гра" (що очевидно - це всього лише набір рендерів, оброблених у графічній програмі), вони, тим не менш, були розміщені в розділі сайту "Проекти", так що цілком можуть демонструвати ряд ідей і задумів Перро, який працював на Ubisoft протягом 7 років.
Assassin's Creed Duel, якщо судити за доступними зображеннями, являє собою 2.5D файтинг, що дозволяє обрати в якості персонажів у тому числі й героїв інших відомих серій Ubisoft. Скоріш за все, він був скасований на ранній стадії.