Компанія Ubisoft оголошує про те, що продажі (sell through) пригодницького бойовика Assassin's Creed 3 досягли 7 мільйонів. Таким чином, гра стала лідером за продажами по всьому світу за всю історію компанії.
Гравці не втрачали часу дарма: тільки в синглплеєрі вони прожили більше 82 століть ігрового часу, протягом яких скоєно більше 3 мільярдів вбивств; в багатокористувацьких баталіях кількість жертв віртуозного умертвіння досягло 250 мільйонів.
«Гравці виключно тепло прийняли Assassin's Creed 3, і завдяки їхній підтримці, гра стала одним із бестселерів цієї зими, - заявили Джефрой Сардана (Geoffroy Sardin), керівник продажів і маркетингу європейського офісу, і Тоні Кей (Tony Key), старший віце-президент з продажу та маркетингу Ubisoft. - Ми знали, що Assassin's Creed 3 вийшов унікальною грою, і ми пишаємося тим, що не розчарували шанувальників серії ».
Ми також раді поділитися тими винятковими результатами, яких гра досягла в наших сусідів - Росії. Згідно зі статистикою компанії GFK, за підсумками першого місяця продажів (починаючи з 30.10.2012) Assassin's Creed 3 посіла перше місце за кількістю проданих копій для консольних платформ Xbox 360 і PS3. Більш того, за підсумками листопада версія Assassin's Creed 3 для PS3 стала найпопулярнішою в Росії, залишивши позаду навіть найгучніші хіти для PC, випущені в той же час. Варто відзначити, що версія Assassin's Creed 3 для персональних комп'ютерів на тиждень свого виходу також очолила хіт-паради на традиційно-популярній в нашій країні платформі.
Вперше в історії популярної серії російський тираж консольних версій Assassin's Creed III друкувався в Росії, що дозволило випустити гру одночасно з європейським релізом і досягти таких вражаючих результатів.
У цьому році колекційні видання Assassin's Creed 3 були доступні тільки за попередніми замовленнями, які можна було оформити, починаючи з липня цього року. Результат - рекордна кількість колекційних видань (серед всіх ігор франшизи Assassin's Creed в Росії та Україні) для всіх платформ продані в день випуску гри. Компанія Ubisoft продовжить дотримуватися подібної стратегії і в майбутньому. Крім того, в цьому році за складом, колекційні видання для ПК, призначені для продажу в Росії, нічим не відрізнялися від європейських.
«Ми пишаємося досягнутими результатами, і ми неймовірно вдячні російським шанувальникам серії Assassin's Creed, без яких подібні успіхи були б неможливі» - говориться в прес-релізі.
|