Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
19:33
Інтерв'ю (Частина 2)
Серія Assassins Creed славиться відмінним переплетенням правди і вимислу. Розкажіть, з якими джерелами працювала команда під час створення третьої частини (історичні книги і документи, музеї, щось ще)? Які твори мистецтва надихали розробників?

Змішування правди і вимислу - складне завдання, оскільки треба знати якомога більше про обраний часовий період, щоби чітко уявляти, що відбувалося в ті дні, і відтворити це в грі. Ми почали з побудови величезної лінії часу, наносячи на неї різні події і персонажів, використовуючи сотні історичних книг та архівів. Хоча ми заплатили за використання багатьох ресурсів, реальну допомогу надали державні архіви та регіональні бібліотеки. Команда також відвідала музеї та вживу оглянула ті локації, які будуть представлені в грі. Ще нам були необхідні історичні реконструкції і професорські конференції, щоб ми змогли частково пережити ті події, які відтворюємо. Деякі члени команди також брали уроки скелелазіння, щоб застосувати отримані знання при створенні гри.

Таким чином, нам не треба було змінювати історію під наші власні фантазії; все, що нам потрібно, вже було насправді, залишилося лише знайти це і використовувати в своїх цілях. Наприклад, ми простудіювали безліч словників тієї епохи, щоб створити і затвердити сценарії та лінії діалогів, і це було дійсно забавно. Навіть у ті часи лінгвісти намагалися заборонити сленгові і жаргонні вирази і, на щастя для нас, вони їх записували. Особисто мені особливо сподобалося «flash the hash», тобто страждати блювотою (аналог нашого «метати фарш» - прим. перекладача). Метою було зрозуміти, як люди того часу думали, діяли і жили, щоб передати це відчуття гравцям.

Створення Бостона і Нью-Йорка зайняло багато часу. Ці два міста сьогодні сильно відрізняються від того, якими вони були в минулому, за винятком пари вулиць та деяких пам'яток. Ми використовували десятки карт, щоб у деталях відтворити плани кожного з цих міст, але в своїх дослідженнях ми пішли ще далі. Для створення районів з різною соціальною, художнью, економічною атмосферою потрібні як хороші пізнання в архітектурі, антропології, так і велика кількість картин, малюнків і гравюр того періоду, щоб бути більш точним. Ми хотіли створити «пісочницю», у якій натовп, керований комп'ютером, буде жити і займатися своїми справами. У колоністів 18-го століття були зовсім інші, ніж у нас зараз, професії. Ми хотіли уникнути того, щоб місто 18-го століття наповнили люди 21-го століття. Тому наші NPC займаються тим, чим в ті часи займалися в колоніях: торгують (рибою, ромом, чаєм і всілякими виробами), працюють у доках (або канатному дворі), проповідують і т.д. В ті часи особистого простору у людей було дуже мало, а вуличне життя була набагато яскравіше, ніж зараз. Вулиці були меншими, ходьба була найпоширенішим способом пересування. Це в рівній мірі сприяє створенню як просто цікавих місць, по яких гравець зможе побродити в своє задоволення.

Ми нарешті дізнаємося кінець історії Дезмонда? Або ви збираєтеся в кінці гри зберегти щось у секреті з доробком на майбутнє? Проводячи аналогії з другою частиною Assassins Creed гравці можуть чекати нові «Brotherhood» і «Revelations»?

Ми будемо робити нові ігри до тих пір, поки цього будуть хотіти фанати, але будь-яка історія потребує кінцівки. Я не розкрию деталей, але ми приділили Дезмонду набагато більше уваги, ніж будь-коли раніше, так що ті, хто стежить за серією з першої частини, будуть щасливі!
Категорія: Ігрові новини | Переглядів: 2917 | Додав: Dimon
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Assassin's Creed: BF
Assassin's Creed 3
Ігрові новини
Новини сайту
Конкурси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Оцініть сайт
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін