Креативний директор гри, Алекс Хатчинсон, розповів, що Дезмонд Майлс виконував роль обгортки історії серій. І Хатчинсон від цієї обгортки хоче позбутися.
"Це як в The Twilight Zone. Завжди був хлопець, який представляв сюжет, в кожному епізоді і в кожній грі він завершував розповідь її історії. Assassin's Creed I була історією Альтаїра. За ним з'явився і пішов Еціо. Ці історичні повісті можна вивчати незалежно від того, розумієте ви Дезмонда чи ні. Але нам потрібно було обгорнути їх в щось", - говорить Алекс.
По словам директора, із закрученим сюжетом Дезмонда потрібно кінчати. І в розробників є інші можливості для відкриття нових історій.
"Я завжди пояснював команді, що наша гра - як Зоряний Шлях. Кожна гра - це сезон. Ми не змінюємо всесвіт, але у нас є рукоятки для управління серіями. Так, це всесвіт Зоряного Шляху, і в ньому є непорушні закони, які роблять його унікальним, але разом з цим можна робити все, що захочеш", - продовжив він.
Хатчинсон пояснив,що Assassin's Creed III все ближче і ближче до абсолютно нової гри, з новим персонажем, періодом, механікою, сюжетом. Все, що залишилось - Дезмонд.
"Без Дезмонда ми могли назвати гру як завгодно і люди прийняли б нову назву. Це як обгортка буття ассасіном і продовження війни з Тамплієрами. Війна багато означає, але Assassin's Creed III - на 90% нова гра."
"Мині здається, що з Дезмондом потрібно покінчити, якщо ви розумієте про що я. Ми просимо людей згадати семирічну історію серії. Це як проміжок навчання в старших класах школи і до закінчення університету. І вам потрібно згадати, що ви робили у школі "
І Ubisoft уже почали втілювати свій задум у зовсім нову гру де не буде Дезмонда і яка вийде ексклюзивно на PlayStation Vita. І назва їй - Assassin's Creed III: Liberation
|