Днями в інтерв'ю видання EDGE продюсер студії Ubisoft Singapore Хьюдж Рікор ( Hugues Ricour) зізнався, що Assassin's Creed 4 Black Flag запропонує « більш соціальний, більш зв'язний" ґеймплей для консолей наступного покоління, на які гра портується з високої конфігурації ПК. Студії допомагає Ubisoft Montreal, яка колись працювала над так званими " екзотичними місіями" Кредо Вбивці.
"Ми працюємо з ПК високої конфігурації, і це сильно спрощує процес [розробки], - сказав Рікор -. Ми досліджуємо можливості загалом для Assassin's Creed, так що ми в курсі того, що ігри стають більш соціальними, більш зв'язковими, і ми знаємо , що наступне покоління консолей допоможе нам в цьому ".
"Кредо Вбивці спочатку фокусувалася на одиночну гру, але частина нашої аудиторії любить багатокористувацьку. Тим не менше, багато наших фанатів захоплені сюжетом, і ми запитуємо, як його можна зробити соціальним та зв'язковим? Ми досі думаємо над цим, і у нас є кілька хороших ідей. Гра залишиться вірною своїм кореням, тобто зануренню гравця в оповідання таґеймплей ".
Продовжуючи тему зміни поточного покоління консолей наступним, Рікор зізнався:
"Цей рік особливо цікавий в ігровій індустрії, в житті розробника такі події відбуваються всього кілька разів. У цей перехідний період ми все ще активно працюємо з поточним поколінням [консолей], тому що ним користується вся цільова аудиторія, і ми також намагаємося вийти за його рамки за допомогою оптимізації. Ми ведемо боротьбу за приголомшливу графіку на поточному поколінні".
"Сім років тому, подивившись на те, чого ми досягли сьогодні, навіть наші кращі інженери сказали б:" Це неможливо, ви ніколи не зможете домогтися цього на PlayStation 3 або Xbox 360". Деякі члени команди часто плутаються, коли вони дивляться на гру , вони не знають, чи працює вона на поточному поколінні консолей або наступному, і подібна ситуація специфічна для цього року, тому що ми щойно зіткнулися з розробкою ігор майбутнього ".
|