Ubisoft виправдала затримку релізу РС версії Assassin's Creed III необхідністю вдосконалення систем для більш якісної роботи та візуальних ефектів в грі. Як стало відомо, деякі вирішили перевірити слова студії і з'ясували, що не все так добре, як хотілося би.По даними тестерів, які перевіряли, наскільки добре працює гра на комп'ютерах різної конфігурації, розробники вирішили не обтяжувати себе зайвою роботою. Якщо вірити тесту, різниця в роботі гри на двох-ядерному і чотирьох-ядерному комп'ютерах практично непомітна. Більш того, всі обчислення відбуваються покладаючись в основному лише на одне ядро. Іншими словами, користувачі багатоядерних процесорів не отримають особливих переваг у порівнянні з володарями більш старого обладнання. Що ж кається графіки, Ubisoft обіцяла збільшити якість текстур в два рази в порівнянні з попередниками. Тестери відзначили, що РС версія виглядає дійсно краще консольних побратимів. Як би там не було, і на комп'ютерах часто можна помітити поверхні з текстурами низького разрешенія.Недоверчівие користувачі зробили висновок, що Assassin's Creed III дійсно виглядає краще, ніж його попередники, проте все одно не може змагатися з конкурентами, створеними спеціально для РС платформи. Такі ігри як Sleeping Dogs, Skyrim і The Witcher 2 виглядають і поводяться набагато краще на новому обладнанні для РС, ніж на консолях.По інформації Gamebomb.ru, багато геймери також скаржаться на рясне кількість багів, які перекочували на РС платформу, незважаючи на реліз 2 значних патчів до гри. Деякі просунуті користувачі навіть радять відключити функції оптимізації та використовувати режим одного графічного процесора, щоб уникнути мерехтінь та інших проблемних місць в РС версії гри.
|