Ubisoft Montreal створили в Монреалі, провінції Квебек 15 років тому. Поєднання цільових стимулів і творчий талант дозволили студії Ubisoft стати візитною карткою розробки ігор в Монреалі. У той час молода студія активно займалася залученням гравців і перетворення міста в міровоую столицю відеоігор. Сьогодні, Ubisoft має більш ніж 2000 співробітників, що становить одну третину індустрії відеоігор в Квебеку.
Далі ігрографія студіі.Від майже самих низів до вершин ігрової індустрії.
1999 - Tonic Trouble 2000 - Donald Duck: Goin 'Quackers 2002 - Tom Clancy's Splinter Cell 2003 - Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield 2003 - Prince of Persia: The Sands of Time 2003 - XIII 2004 - Prince of Persia: Warrior Within 2004 - Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow 2005 - Prince of Persia: The Two Thrones 2005 - Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory 2006 - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent 2006 - Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2007 - TMNT 2007 - Assassin's Creed 2008 - Lost: Via Domus 2008 - Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 2008 - Far Cry 2 2008 - Prince of Persia 2009 - Assassin's Creed II 2009 - James Cameron's Avatar: The Game 2010 - Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction 2010 - Prince of Persia: The Forgotten Sands 2010 - Assassin's Creed: Brotherhood 2011 - Assassin's Creed: Revelations 2012 - Assassin's Creed III 2012 - Far Cry 3.
|