Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Під час інтерв'ю Gamestar з розробниками Assassin's Creed також були задані питання від фанатів.
Відповіді на ці питання нижче:
Як довго ви плануєте підтримувати мультіплєєрниє сервера Brotherhood і Revelations?
Чітких планів на цей рахунок у нас немає, але я впевнений, що вони будуть включені до тих пір, поки на них буде грати досить людей.
Тепер, коли робота над двома частинами цієї досить-таки великий серії закінчена, чи можете ви назвати найбільш помітні плюси і мінуси в роботі з обох проектів?
Кожен рік закінчувати, полірувати і випускати гру з відкритим світом - це не так то й легко. Це серйозне випробування - керувати великою групою людей. Але усвідомлення факту, що кожен рік ми можемо поставляти фанатам новий епізод с
... Читати далі »
Серія Assassins Creed славиться відмінним переплетенням правди і вимислу. Розкажіть, з якими джерелами працювала команда під час створення третьої частини (історичні книги і документи, музеї, щось ще)? Які твори мистецтва надихали розробників?
Змішування правди і вимислу - складне завдання, оскільки треба знати якомога більше про обраний часовий період, щоби чітко уявляти, що відбувалося в ті дні, і відтворити це в грі. Ми почали з побудови величезної лінії часу, наносячи на неї різні події і персонажів, використовуючи сотні історичних книг та архівів. Хоча ми заплатили за використання багатьох ресурсів, реальну допомогу надали державні архіви та регіональні бібліотеки. Команда також відвідала музеї та вживу оглянула ті локації, які будуть представлені в грі. Ще нам були необхідні історичні реконструкції і професорські конф
... Читати далі »
Команда Assassins Creed III: «Ті, хто стежить за серією з першої частини, будуть щасливі!»
До виходу третьої частини пригод залишилося не так вже багато часу, і Зірка вирішила підготуватися до цієї знаменної події. Звідки взявся Коннор і як правильно читається його ім'я? Що спільного у Assassins Creed і Red Dead Redemtion? Як створювалися міста 18-го століття і що таке «flash the hash»? На ці та багато інших питань нам відповів креативний директор гри Алекс Хатчінсон і деякі інші члени команди розробників.
Здрастуйте! Назвіться, будь ласка, нашим читачам.
Мене звати Алекс Хатчінсон, я креативний директор Assassin's Creed III. До цього я працював креативним директором в ЕА Montreal над Army of Two: The 40th Day і в Maxis, в Каліфорнії, де я був провідним дизайнером Spore (PC) і The Sims 2
... Читати далі »
Arludik - паризька галерея мистецтв, яка демонструє роботи художників, які стоять за створенням коміксів, кіно і відеоігор.
Згідно офіційного анонсу, виставка унікальної цифрової живопису пройде з 25 вересня по 20 жовтня 2012 і представить роботи головних концепт-артистів Assassin's Creed III.
Так, у дні відкритих дверей, всі бажаючі зможуть не тільки відвідати галерею, щоб помилуватися на твори талановитих майстрів Gilles Beloeil, Nick Tan Chee Eng, Max Qin, Tri Nguyen, Tan Guang Yu, Remko Troost, William Wu, але й придбати твори мистецтва з особистим підписом їх авторів.