Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
Під час інтерв'ю Gamestar з розробниками Assassin's Creed також були задані питання від фанатів.

Відповіді на ці питання нижче:

Як довго ви плануєте підтримувати мультіплєєрниє сервера Brotherhood і Revelations?

Чітких планів на цей рахунок у нас немає, але я впевнений, що вони будуть включені до тих пір, поки на них буде грати досить людей.

Тепер, коли робота над двома частинами цієї досить-таки великий серії закінчена, чи можете ви назвати найбільш помітні плюси і мінуси в роботі з обох проектів?

Кожен рік закінчувати, полірувати і випускати гру з відкритим світом - це не так то й легко. Це серйозне випробування - керувати великою групою людей. Але усвідомлення факту, що кожен рік ми можемо поставляти фанатам новий епізод с ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 16.09.2012 | 2974/(0)

Серія Assassins Creed славиться відмінним переплетенням правди і вимислу. Розкажіть, з якими джерелами працювала команда під час створення третьої частини (історичні книги і документи, музеї, щось ще)? Які твори мистецтва надихали розробників?

Змішування правди і вимислу - складне завдання, оскільки треба знати якомога більше про обраний часовий період, щоби чітко уявляти, що відбувалося в ті дні, і відтворити це в грі. Ми почали з побудови величезної лінії часу, наносячи на неї різні події і персонажів, використовуючи сотні історичних книг та архівів. Хоча ми заплатили за використання багатьох ресурсів, реальну допомогу надали державні архіви та регіональні бібліотеки. Команда також відвідала музеї та вживу оглянула ті локації, які будуть представлені в грі. Ще нам були необхідні історичні реконструкції і професорські конф ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 16.09.2012 | 2921/(0)

Команда Assassins Creed III: «Ті, хто стежить за серією з першої частини, будуть щасливі!»

До виходу третьої частини пригод залишилося не так вже багато часу, і Зірка вирішила підготуватися до цієї знаменної події. Звідки взявся Коннор і як правильно читається його ім'я? Що спільного у Assassins Creed і Red Dead Redemtion? Як створювалися міста 18-го століття і що таке «flash the hash»? На ці та багато інших питань нам відповів креативний директор гри Алекс Хатчінсон і деякі інші члени команди розробників.

Здрастуйте! Назвіться, будь ласка, нашим читачам.


Мене звати Алекс Хатчінсон, я креативний директор Assassin's Creed III. До цього я працював креативним директором в ЕА Montreal над Army of Two: The 40th Day і в Maxis, в Каліфорнії, де я був провідним дизайнером Spore (PC) і The Sims 2 ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 16.09.2012 | 3383/(0)

Arludik - паризька галерея мистецтв, яка демонструє роботи художників, які стоять за створенням коміксів, кіно і відеоігор.

Згідно офіційного анонсу, виставка унікальної цифрової живопису пройде з 25 вересня по 20 жовтня 2012 і представить роботи головних концепт-артистів Assassin's Creed III.

Так, у дні відкритих дверей, всі бажаючі зможуть не тільки відвідати галерею, щоб помилуватися на твори талановитих майстрів Gilles Beloeil, Nick Tan Chee Eng, Max Qin, Tri Nguyen, Tan Guang Yu, Remko Troost, William Wu, але й придбати твори мистецтва з особистим підписом їх авторів.

Саме ці концепт-арти по ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 16.09.2012 | 2897/(0)

Ключові особливості гри Assassin's Creed Utopia:

● Споруда міста - створіть свою американську колонію XVII століття. У наступні 150 років, починаючи від прибуття перших колоністів і до подій, за якими послідує Війна за незалежність, поселення гравця стане першою секретної колонією асасинів у Новому Світі.

● Битви - бийтеся зі своїми друзями в покрокових битвах, посилаючи кращих асасинів Братства в бій, і дістаньтеся до вищих рядків дошки лідерів.

● Мультіплеер - просіть допомоги у своїх друзів, щоб захистити свою колонію від нападів. Зберіть свої сили і відкиньте вторженцев.
Прикріплення: Картинка 1
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 09.09.2012 | 2983/(0)

За лаштунками Assassin's Creed 3.

У серпні журналісти видання EDGE мали можливість особисто відвідати офіс компанії Ubisoft в Монреалі і взяти докладне інтерв'ю у розробників однією з найбільш очікуваних ігор цього року. Зібравши воєдино і переробивши всі останні публікації EDGE, редакція нашого сайту написала невелику статтю, яка дозволить зазирнути за лаштунки створення Assassin's Creed 3.

Assassin's Creed 3 вражає своїми масштабами. Статистика по найбільшому в історії французького видавництва проекту вселяє тверду впевненість у його майбутньому успіху. Тільки уявіть, близько 600 співробітників канадського підрозділу Ubisoft Montreal спільно з ще п'ятьма студіями працювали над грою протягом останніх трьох років. Було створено більше 5000 унікальних анімацій для головного геро ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Категорія: Ігрові новини | Автор: Dimon | 08.09.2012 | 2880/(1)

Як ви вже знаєте, наступного тижня пройде одна з найбільших Європейських, та й світових ігрових виставок - GamesCom 2012. Відбудеться вона , як завжди, в Кельні. Як і роком раніше перший день - вівторок буде відведено виключно для прес-конференцій.

Якщо ж ви не їдете в Кельн, чи у вас немає пропуска для преси, то всі офіційні конференції будуть транслювати Ютьюб й інші канали.

А тепер розклад:
Зараз можна подивитися уже підготовку;

Вівторок, 14 серпня

Capcom — Livestream : Ні
Electronic Arts — 19:00 по Москві. Livestream: Так
Sony — 22:00 по Москві. Livestream: Так

Середа, 15 серпня

Ubisoft — 19:00 по Москві. Livestream: Так
Категорія: Ігрові новини | Автор: Red_Shadow | 11.08.2012 | 2825/(0)

"Робити ігри занадто довгими - небезпечно", - заявив Алекс Хатчинсон, креативний директор AC 3

В інтерв'ю VG247 Алекс розповів про великі масштаби Assassin's Creed III, а також поділився своїми побоюваннями з приводу ризиків, які можуть виникнути в цьому разі як у геймерів так і в розробників.

"Assassin's Creed III велика у плані фізичних розмірів, ігрового часу і кількості геймплею, який ми в неї включили. Ми прибрали багато систем і механік із попередніх ігор, але я вважаю, що ми все-таки досягли максимальних масштабів ", - пояснив Хатчинсон.

Але головний креативщик попереджає, що завжди існує небезпека того, що надмірна кількість контенту можить завадити гравцям повністю пройти гру:"Існує границя тому, скільки ви зможете увібрати у свою голову інформації і зроз ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Red_Shadow | 03.08.2012 | 2866/(0)

Традиційна європейська конференція розробників комп'ютерних ігор GDC, пройде в Кельні у виставочному центрі Ost Koelnmesse, в період з 13 по 15 серпня.

Головною темою конференції GDC Europe 2012 буде еволюція франшизи Assassin's Creed III.

Виступаючим зі сторони Ubisoft буде креативний директор Assassin's Creed III Алекс Хатчинсон. Він повідає про нелегкий шлях серії до успіху і відкриє нові деталі стосовно розробки третьої частини.

Крім цього, доклад під скромною назвою "Assassin's Creed: Maintaining Momentum on a Blockbuster Franchise" ( можна перевести  як "Assassin's Creed III: Незгасима франшиза") сфокусується на таких темах, як крос-медіа,  щорічні релізи і багато чого іншого.

Також в рамках  GDC Europe 2012 пройде більш ніж 100 секцій за наступними напрямками: розвиток бізне ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Red_Shadow | 02.08.2012 | 3019/(0)

Гра Assassin's Creed III: Liberation, яка розробляється виключно для PS Vita, являється абсолютно новою частиною популярної серії, яка має багато нових можливостей і особливостей. Розробники вирішили упростити бойову механіку гри. Це зв'язано з портативним форматом.  Але чи дійсно боротися стало легше? Зараз ми в усьому розберемося.

На перший погляд в AC III: Liberation все по старому: головна героїня біжить по даху, і, побачивши  групу недругів, вбиває пару прихованим клинком, зістрибнувши на них зверху. Але тут і відбувається щось несподіване. Гра зупиняється, кольори темніють, а над тими солдатами, що залишилися  з'являються спеціальні іконки. Доторкнувшись до них за допомогою сенсорного екрану, Евелін вбиває ворогів автоматично. По одному за раз. Це зветься&n ... Читати далі »
Категорія: Ігрові новини | Автор: Red_Shadow | 27.07.2012 | 2946/(0)

« 1 2 3 4 »
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Assassin's Creed: BF
Assassin's Creed 3
Ігрові новини
Новини сайту
Конкурси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Якщо ми зробимо переклад книг за мотивами АС українською мовою, ви будите їх читати?
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін