Новим героєм виступить перший з родини Кенуїв,
що отримав "ассасинську освіту". Едвард Кенуей, так звуть батька
Хейтема і дідуся Коннора з попередньої гри Assassin'sCreed 3. Людина, що
прославилась як безстрашний вбивця та зухвалий пірат. Який до того ж, не обділений жіночою увагою.
Едвард Кенуей - виходець з Уельсу, його батько
був чистокровним англійцем, а мати все життя прожила в Уельсі. Загалом, Едвард скоріше
позитивний персонаж, але не без своїх дивацтв. Так, він розумний, кмітливий і
чарівний, завжди йде до призначеної мети і не зупиниться ні перед чим, щоб
отримати дане ним слово. Але нерозсудливість Едварда навряд чи відрізна від
безумства. Особливо це помітно у прийнятті важливих та відповідальних рішень.
Крім того, Едвард егоїстичний і самовдоволений тип, який звик ставити свої цілі
вище проблем інших людей. Звинувачувати Едварда в такому складі характеру язик
не повертається, адже на момент початку гри він уже побачив стільки жорстокості
і виходив з таких колотнеч, що немає куди податися. Після такого, хто завгодно
стане цинічним егоїстом.
Склад характеру добре простежується в стилі
бою головного героя. Едвард Кенуейспоряджений двома мечами і чотирьма
пістолетами. Такий значний арсенал дозволяє буквально зносити ворогів
штабелями. Особливо це актуально при взятті ворожих кораблів на абордаж. А якщо
хочеться виносити ворогів по-тихому, на допомогу прийдуть рідненькі приховані
клинки, по одному на руку, і духова трубка з отруєними дротиками (привіт,
Авеліна!). Крім того, розробники обіцяють залишити у грі шєнбяо - дротик на
мотузці, який так сподобався гравцям в Assassin'sCreed 3. Навіть якщо справа
зовсім погана, Едвард не розгубиться і піде на ворога з першою-кращою під руку
зброєю - від чужої рушниці, до піднятої з землі пляшки рому.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Про геймплейну складову, представники Ubisoft
розповіли в загальних рисах, але звинувачувати їх рано. Як говориться, все
попереду. До речі, представлена журналістам версія гри була, швидше за все,
заточена під "персоналки".
Відомо, що в Assassin'sCreed 4: BlackFlag буде
величезний "заповнений водою" відкритий світ з п'ятьма десятками
локацій, повністю відкритими для вивчення. Дістатися до всіх одразу, щоправда,
не вийде. Замість нудних завантажень та умовних кордонів будуть ну дуже-дуже
злі NPC, пройти по трупах яких можна лише з певним рівнем головного героя і ...
його особистого корабля. Ні, правда, яка гроза морів без свого особистого
судна? Називається воно Jackdaw ("Галка") і покращувати його чекає
неодноразово. Встановлюючи різні типи вітрил, гармат і навіть наймаючи власну
команду головорізів.
Попередні ігри серії виявилися занадто легкими
для гравця. Навіть в оточенні десятка супротивників він відчував себе
комфортно.
Розробники акцентували увагу на тому, що
попередні ігри серії виявилися занадто легкими для гравця. Навіть в оточенні
десятка супротивників він відчував себе комфортно, методично знищуючи корабель
за кораблем. У Assassin'sCreed 4: BlackFlag доведеться неабияк попотіти, аби
добути черговий трофей.
Погодні умови будуть відігравати значно більшу
роль в корабельних сутичках. Наприклад, стріляти ядрами потрібно
"наперед", передбачаючи траєкторію ворожого судна. Крім того, у грі
з'являться нові класи кораблів. Деякі з них подібні до танків будуть врізатися у
ваше судно в надії розбити його на друзки. Не підготувалися до такого? Ваші
проблеми, адже ви капітан!
Втім, йти лоб-в-лоб гра не змушує. Любителі
стелсу можуть доплисти до ворожого корабля самі і тихо вирізати всю команду
разом з капітаном. Розробники обіцяли повернути багато елементів стелсу, так як
з еволюцією ігор серії деякі з них ставали просто непотрібними. Навіщо
ризикувати і мучитися, коли можна "покришити в салат" цілий загін
ворогів, натискаючи на кілька клавіш?
У перервах між місіями, Едвард може плавати у всіх
чотирьох напрямках, оглядаючи безкраї моря через свою підзорну трубу. Працювати
це буде так, що в полі зору завжди буде відбуватися щось цікаве. Неподалік
пливе, дружній корабель? Треба б перевірити. А ось кит проплив, вильнувши
величезним хвостом. Саме час влаштувати полювання! А відкинувши якір, можна
самому поплисти на глибину і вивчити морські глибини. Лише не забувайте
виринати за ковтком повітря.
Дії гри будуть відбуватися в рівній кількості,
як на суші, так і на морі. До того ж, перехід від одного до іншого, розробники
обіцяють зробити якомога менш помітним. Можна сказати, що Едвард і його
"Галка" - дві половинки одного цілого. Поки загартований у боях,
Едвард бореться щоб за командою несправедливістю на суші, його судно слухняно
чекає в найближчому порту, щоб по команді "Відпустити якір!" Плавно
пуститися в далечінь. Іншими словами, видовищні бої, соціальний стелс, як
прикро,досі залишаються ключовими елементами геймплею. Однак неможливо створити
повноцінну гру про піратів, не приділяючи значної уваги морським пригодам. Для
продовження розповіді і дослідження ігрового світу від гравця потрібно вміння
вести битви як на морі, так і на суші.
У технічному плані Assassin'sCreed 4:
BlackFlag планується стати найдосконалішою в серії.
Досить складно уникнути порівняння такого типу
геймплею з таким, з якої-небудь Grand TheftAuto або Saints Row, однак Ubisoft
обіцяє виконати все на вищому рівні.
У технічному плані,Assassin'sCreed 4:
BlackFlag має бути найдосконалішою в серії. Що вже там говорити, Ubisoft планує
"покращену" версію для PlayStation 4, задіють новий контролер, а
також має куди кращу графіку.
Розповіли й про ключові міста, в яких будуть
відбуватися сюжетні події AC 4: BlackFlag:
- Гавана - столиця Карибських островів,
переповнена іспанцями.
- Кінґстоун - знаходиться під впливом Англії,
живе місто з великою кількістю плантацій.
- Нассау - притулок злочинців і відчайдух.
Справжній рай для пірата.
Нарешті, з відомих особистостей варто виділити
капітана Чорна Борода, який вважав себе колись "грозою морів".
Вгадайте, познайомившись з ким він змінив свою думку? У повітрі витає слух, що у
гру внесуть деякі елементи кооперативного проходження не без участі Чорної
Бороди. Але поки це лише припущення, підкріплені емоціями, але не фактами.
А от щодо Дезмонда Майлса, то розробники
стримали слово. Герой дійсно йде з серії та його місце займе якийсь агент
могутньої корпорації Абстерго, аналізуючий спогади сім'ї Кенуїв. А в коротких
перервах між зануреннями в безодню пам'яті, нам дозволять пройтися по офісах
компанії вселенського зла і напевно побачити якусь страшну правду. Старий Дезмонд
буде згадуватися в деяких сюжетних моментах, так як за цілих шість ігор він
став занадто важливою фігурою у світі Assassin's Creed, щоб про нього взяти й
забути в один момент.
ПІДСУМКИ
"Майже" новий сеттінг разом з духом
морських пригод і харизматичним головним героєм посеред всього цього - коктейль
досить цікавий. Але чи той це Assassin's Creed, до якого ми звикли? Як би там не
було, Ubisoft обіцяє нам чергову захоплюючу історію, а вже як її сприймуть -
справа часу.
Піднімати вітрила належить вже у цьому році, 29 жовтня
(31 жовтня в країнах СНД) на всіх популярних платформах (PS3, Xbox 360, PC, Wii
U) і, хтозна, можливо й на консолях нового покоління....