Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
13:07
Проходження Кредо Вбивці Частина I
Перший блок пам'яті

Гра починається досить незвично. Альтаїр стоїть у дивному місці, наповненому світлом. Через кілька миттєвостей ви опинитеся в казковому саду, де Альтаїра оточать бідно одягнені жінки, особи яких затуманені серпанком. Попереду мерехтить світло і чути грізний голос: «У багатьох знаннях багато печалі». Перш ніж ви почнете хоч щось розуміти, звідкись долине жіночий голос: «Я не можу стабілізувати його пам'ять. Занадто сильний психологічний шок ».
Вас перенесе на ринок, також залитий білим світлом. Навколо ходять люди, дзюрчить невеликий фонтан і стоїть торгова палатка. Таке відчуття, що це поганий сон ... от тільки чомусь не вдається прокинутися. Жіночий голос змінюється чоловічим: «Зосередьтеся. Слухайте мене. Все, що ви бачите, - нереально і не може заподіяти вам шкоди ». Весь цей час Альтаїра відвідують бачення стародавніх міст. Потім все зникає.
Головний герой приходить до тями явно не в стародавній Палестині. Ви лежите на цілком сучасному столі, навколо встановлена ??апаратура. Тут проводиться якийсь експеримент, і головний герой бере участь в ньому не по своїй волі. Уоррен відік, саме так представився сивоволосий учений, стверджує, що ви - ассасiн і його роботодавці хочуть отримати від вас деяку інформацію. Десмонд Майлс, зрозуміло, обурюється. Мовляв, він уже давно звичайний бармен і єдине, чого він може навчити, - змішувати мартіні.
Хто правий, а хто ні, зараз неважливо, тому що вибору немає. Лягайте назад на стіл і слухайте, що розповідає Уоррен відік. Він повідає, що ДНК людини, крім усього іншого, містить всі спогади предків. Апарат, на якому лежить Майлс, дозволяє розшифровувати гени і відтворювати спогади у вигляді інтерактивного симулятора. Нарешті вас попросять зайти в секцію «Закрита пам'ять». Виконайте прохання.
За незрозумілими словами - «синхронізація пам'яті», «адаптація до обстановки» - криється банальне навчання.

Історія Альтаїра починається не дуже приємно. Головний герой, брати Кадар і Малiк запекло сперечаються, чи був правий Альтаїр, убивши під час завдання невинну людину. Особливо обурюється Малік, але головний герой надто гордий і самовпевнений, щоб визнати помилку. У будь-якому випадку потрібно продовжити завдання. Майстер впевнений, що тамплієри знайшли в храмі щось важливе.
Біжіть вперед і стрибайте по балках. Дивовижна акробатика, вірно? І це тільки початок, найцікавіше попереду. Подолавши перешкоду, заберіться по сходах і поглядом відшукайте охоронця. Вам потрібно вбити його захованим лезом. Це можна зробити двома способами: розбігтися і вдарити - Альтаїр стрибне ззаду і вдарить лезом в спину - або підкрастися й ударити, тоді Альтаїр схопить за голову і встромить клинок в шию.
Потім виходьте в зал. І тут з'являється Робер де Сабле. Він квапить солдат дістати ковчег, адже завдяки йому вони зможуть впритул зайнятися боротьбою з ассасінами. Альтаїр хоче кинутися в битву, але Малік його всіляко утримує. Не можна компрометувати братство, тим більше що головний герой і так уже порушив дві клятви. Але що нам ці слова? Спускайтеся по сходах і підійдіть до Робера де Сабле. Альтаїр спробує прикінчити ватажка тамплієрів, але зазнає невдачі. Малік обсмикнув його в останній момент і збив напрям удару. Тамплієр, неабияк посміявшись, викине Альтаїра з печери, мотивуючи вчинок тим, що хтось повинен залишитися в живих, щоб передати послання вчителю асасинів.
Падіння Альтаїра не пройшло безкарно. За ним засипався вихід, і хоча ви чуєте звуки бою, повернутися і допомогти товаришам, на жаль, не в силах. Але якщо б Малiк не завадив в останній момент, тамплієр був би мертвий. Зараз же нічого не залишається, окрім як повернутися до майстра і доповісти про провалене завдання. Вам належить трохи пострибати по балках і полазити по стінках, щоб вибратися з печери (це продовження навчання). Побачивши світло в кінці тунелю, біжіть вперед.

Добравшись до поселення асасiнів, поговоріть з Рауфом, який повідомить, що Аль-Муалiм з нетерпінням чекає повернення Альтаїра. Але перш ніж відвідати майстра, можете потренуватися в акробатиці на місцевих будівлях. Упевнений, що в печері ви не настрибались досхочу. Потім ідіть до фортеці. Біля воріт вас чекає Аббас. Він не без глузування запитає, де загубилися брати, які були послані разом з Альтаїром. Невже наш герой так хоче отримати всі лаври, що швидше за всіх біжить до майстра?Так, Альтаїра явно не люблять. Втім, враховуючи його зарозумілість і твердолобість, стає зрозуміло чому. Забудемо глузування - хто, врешті-решт, самий умілий вбивця? - І продовжимо свій шлях. Заходьте в центральну будівлю і ступайте до Аль-Муаліму, який чекає вас в бібліотеці. До речі, тут можна пострибати по люстрах.
Майстер не сумнівався в майстерності Альтаїра і вельми сильно засмутився, дізнавшись, що завдання провалено, а брати загинули. Втім, виявляється, що це не зовсім так ... Незабаром після початку розмови прибіжить поранений Малiк і принесе артефакт, заради якого і була затіяна операція. Ох, який удар по самолюбству головного героя ... Але Малiк також привів за собою хрестоносців, які вже атакують село. Тому покарання Альтаїра відкладається до кінця битви, спочатку потрібно відбити атаку.
Покиньте бібліотеку і біжіть в село. Вас зустріне Рауф, який попросить затримати тамплієрів, поки всі жителі не сховаються в фортеці. Починайте спускатися вниз по дорозі, вбиваючи противників, які наважаться стати на шляху. Найпростіший спосіб позбутися від хрестоносців - кидати метальні ножі. Ворогам вистачить одного попадання, щоб відправитися на небеса. Правда, на всіх ножів не вистачить і доведеться попрацювати шаблею.
Добравшись до воріт і убивши певну кількість ворогів, ви почуєте голос Аббаса, який накаже повернутися до фортеці. Основні сили Робера дe Сабле вже на підході, і потрібно закривати ворота. Біжіть назад до фортеці. Тамплієри не мають наміру відступати і, мабуть, готуються осадити замок. Знайдіть Рауфа і лізьте по сходах на вежу. Встаньте на дерев'яну площадку праворуч і уважно дивіться сценку.
Робер дe Сабле вже біля воріт фортеці і вимагає повернути вкрадений артефакт. Аль-Муалiм говорить, що тамплієром краще звідси забратися, поки вони ще можуть це зробити. Тамплієр висловлює сумнів, що фортеця витримає довгу облогу. Під час словесної перепалки для залякування вбивають полоненого ассасіна. На Аль-Муаліма це не справляє ніякого враження, і він звертається до Альтаїра: «Покажіть дурному лицареві, що таке - не знати страху. Ідіть до Бога ». Після цих слів стрибайте у прірву.
Ви, зрозуміло, не загинули - копиця сіна пом'якшила падіння, - але напарнику пощастило менше. Він зламав ногу, тому доведеться діяти одному. Обережно пройдіться по балках, перекинутим між скелями, і забирайтеся на вежу. Опинившись нагорі, вдарте мечем по мотузці, і колоди посиплються на військо тамплієрів. Робера де Сабле попереджали, даремно він не послухався. Нехай тепер повертається в Акру з ганьбою.
Альтаїр тим часом повернувся до майстра Аль-Муалімa. Незважаючи на перемогу, вчитель сильно незадоволений недбайливим учнем. Невинного старого вбив, привернув до себе занадто багато уваги і, головне, скомпрометував братство, через що загинуло багато людей. Порушено три основні принципи. Звинувачення здебільшого абсолютно справедливі, тому немає нічого дивного в тому, що Аль-Муалiм в покарання вбиває Альтаїра. По крайнiй мiрi, удар клинком здається справжнім.

Вас знову переносять в майбутнє, де вже настав вечір. Люсі і відік сперечаються - чи варто продовжувати дослідження або потрібно зупинитися. Доктор упевнений, що Десмонд Майлс відмінно пристосувався і витримає, але Люсі відчуває великі сумніви і наполягає на відпочинку. Щоб не обговорювати настільки цікаві речі при пацієнті, адже розмова побічно стосується замовників, вони видаляються в кімнату для переговорів.
Ми теж не будемо даремно гаяти часу, тому йдіть в спальню (це єдинi відкритi двері) і відшукайте душову. Встаньте біля вентиляції, щоб підслухати розмову. Відік сильно незадоволений і навіть загрожує Люсі. Вона не повинна забувати, що трапилося з Лейлою, яка наважилася піти проти волі роботодавців. Але тим не менше він все-таки погоджується дати Десмонду перепочинок.
Відік зайде в спальню і скаже, що ви можете відпочити. Коли доктор покине лабораторію, можете поговорити з Люсі, щоб налагодити контакт. Дізнаєтеся трохи нового про долю головного героя, а також отримаєте додаткову сюжетну інформацію. Говоріть з дівчиною до тих пір, поки вона не відправить вас спати. Після цього поверніться в спальню і лягайте на ліжко. Перший день закінчений.

Другий блок пам'яті

Прокинувшись в лабораторії, поговоріть з доктором і лягайте на стіл. Ви можете повернутися в перший блок пам'яті, якщо хочете повторити події, але куди краще відразу почати нові спогади.

Альтаїр стоїть перед Аль-Муалімом, щиро дивуючись тому, що живий, хоча точно пам'ятає, як його вбили ударом клинка. Майстер швидко звалює все на хитрощі асасiнів, пояснюючи своє рішення залишити Альтаїра в живих неймовірним талантом останнього до вбивств. Але щоб головний герой не зазнаватися, він позбавлений статусу і зброї.
Загалом, доведеться починати з чистого листа. Перше, що потрібно зробити, - знайти зрадників. Майстер вважає, що Роберу дe Сабле допомагали жителі фортеці, і Альтаїрy потрібно знайти і знешкодити шпигуна. До речі, у вас немає зброї, крім кулаків, а здоров'я три блоки, тому будьте обережні у вчинках. Якщо розсердити охоронця, відповісти буде нічим. Доведеться швидко тікати.
Виходьте з фортеці. Біля воріт вас зустріне інформатор, який натякне, що пошуки потрібно починати з ринку. Спасибі за пораду, безликий друг ... Ідіть на ринок - пам'ятайте, що справжній ассасін переміщається в основному по дахах, - відшукайте двох чоловіків, що розмовляють між собою (вони стоять біля будинку). Не привертаючи уваги, сядьте на лавку, сфокусуйтеся на них і включіть орлиний зір.
Отже, що ми дізналися з розмови ... Ворота відкрив Масун, але він явно діяв не один. Перед самим нападом йому вручив лист плетільник кошиків. Тому, перш ніж заарештовувати злочинця, потрібно дізнатися, що може повідати ця особистість. Зачекайте, поки чоловіки не закінчать розмовляти, вставайте з лавки і йдіть в східну частину села.
Побачивши потрібного персонажа, сфокусуйте на ньому увагу. Стояти потрібно не занадто далеко, але й не занадто близько, щоб на вас не звернули уваги. Після розмови йдіть за плетільником корзин і вкрадіть у нього гаманець. У листі спільник не називає свого імені, але зате стає ясно, що це не просто зрада заради грошей. Ні, тут явно залучена якась організація, члени якої мають сильну віру. Досить сильною, щоб з радістю пожертвувати своїм життям заради благої мети.
Також стає зрозумілим, що Масун вирішив залишитися, щоб вести проповіді серед жителів села, сподіваючись схилити їх на свою сторону. Ідіть в центр села, послухайте мови проповідника, а коли він закінчить, ступайте слідом. Коли Масун зайде в провулок, нападайте на нього і бийте кулаками, поки той не здасться.
Масун визнав свою провину і навіть назвав ім'я - Джамаль. Залишається відвести полоненого до майстра (це станеться автоматично), щоб той зміг вирішити його долю. Учитель долю вирішив просто і швидко - голову з плечей. Позбувшись від зрадників, можна поговорити про подальші дії. Альтаїрy доручено важливе завдання - вбити дев'ять осіб в Дамаску, Акрі і Єрусалимі. Саме вони винні у всіх нещастях. Позбувшись від них, ви отримаєте прощення і повернете мир.
Вас підвищать в ранзі і повернуть меч (правда, якийсь паскудний) і приховане лезо, а здоров'я збільшиться до п'яти блоків. Перша жертва знаходиться в Дамаску, і пора б вже відправлятися в дорогу. На виході з бібліотеки вас зустріне тренер і попросить показати учням майстер-клас фехтування на мечах. Насправді це потрібно в першу чергу нам, тому не відмовляйтеся. Незабаром будемо багато боротися, і тренування не поміщає.
Потім біжіть до воріт і виберіть коня. Перш ніж відправлятися в дорогу, потренуйтеся разом з конячкою. Особливо зверніть увагу на повороти і стрибки. Впоралися? Тоді їдьте в «королівство» - область між містами Акра, Дамаск і Єрусалим. У перший раз вам доведеться подолати її в будь-якому випадку. Втім, це чудовий привід для подорожей.

«Королівство» - район, який сполучає між собою три міста. Тут є невеликі села, військові табори, оглядові башти і безліч солдатів, які досить підозріло ставляться до Альтаїра і атакують, якщо ви ведете себе підозріло. Ви можете просто досліджувати місцевість - а пейзажі тут на рідкість хороші, - зайнятися збором прапорів, вбивством тамплієрів і залізанням на оглядові вежі.
До речі, щоб просунутися далі, на першу вежу доведеться залізти в обов'язковому порядку. Оглянувши місцевість, зістрибуйте в сіно і дивіться карту, на якій з'явилися нові позначки. Охоронці, які стоять внизу, це ассасіни, тому можете не побоюватися, що вас атакують. Точніше, вони можуть, але для цього потрібно сильно постаратися.
Ви можете зайнятися дослідженням місцевості або відразу ж податися у Дамаск. У будь-якому разі не забудьте оглянути п'ять дозорних башт. Вони всі знаходяться по дорозі, тому це не займе багато часу. Битися з противником не раджу. У вас ще немає контратаки і дуже мало здоров'я. Тому скачіть галопом, не звертаючи уваги на обурені крики. Якщо хочете затіяти бійку - атакуйте верхом.
Як варіант, можна весь час їхати повільним кроком. На вас ніхто не зверне уваги, але добиратися до цілі доведеться не менше години. Обов'язково відвідайте табір сарацинів, який знаходиться поруч з вежею біля Дамаску. Нічого корисного там немає, але спостерігати за життям солдат досить цікаво. Тільки не залучайте уваги, інакше за вами буде ганятися такий натовп, що шанси на порятунок мізерні. Потім скачіть до кам'яних арок, щоб потрапити в місто.

Тамір


Доскакавши до міста, спештесь, щоб не привертати уваги охоронців, і йдіть до солдатів, що знущяються над ченцям. Цю сутичку не уникнути, тому будьте готові до атаки. Прикінчивши стражників, поговоріть з врятованим. Він в подяку покличе побратимів-ченців, приєднавшись до яких Альтаїр зможе пройти в місто.
Це найпростіший спосіб, яким я раджу скористатися. Але можна спробувати інші варіанти. Прикінчіть когось із патруля, а коли стражники на воротах помітять труп і покинуть пост, непомітно прослизніть в місто. Або по правій стіні підніміться наверх, по виступах дістаньтеся до воріт і по балках пробіжіть над головами стражників.
Перше, що потрібно зробити, опинившись у місті, - залізти на вежу і оглянути місцевість. Після цього на карті з'являться позначки, що показують інші вежі, а також таємне бюро асасінів. Ось туди нам і треба. Потрапити в нього можна тільки через дах, тому можете відразу перебиратися наверх. Тільки дивіться не попадіться на очі лучникам. Якщо вони вас помітять, швидко тікайте, поки стражники не підняли тривогу.
Ассасiн в бюро поділиться інформацією про Таміра (так звуть нашу жертву), але в ній нічого цікавого, що допомогло б при виконанні завдання. Тому після примусового відпочинку вилазьте з притулку і починайте шукати додаткові відомості. Спочатку потрібно оглянути місцевість з усіх оглядових веж.
Вісім з дев'яти башт - це пікообразні конструкції. Охорони на дахах небагато, тому можете лазити без всякого побоювання. Архітектура не надто складна, і навряд чи виникнуть проблеми з потраплянням наверх. Дев'ята вежа - спостережний пункт, на даху якого блукає самотній лучник. Постарайтеся заколоти його захованим клинком, стрибнувши з бійниці, коли він повернеться спиною до Альтаїра. Це буде тренуванням. У майбутньому будуть місії, коли противника доведеться атакувати стрибком з висоти.
Потім займемося порятунком мирних громадян від злісних сарацинських солдатів. Всього їх тринадцять, якщо рахувати разом з ченцем біля воріт. Одинадцять скривджених городян - жінки, тому в нагороду за свої подвиги ви отримаєте таку ж кількість співчуваючих громадян, які в разі чого затримають стражників. Дванадцятий - монах, який після порятунку покличе побратимів. Подивіться карту, щоб дізнатися їх маршрут.
Щоб отримати добро на вбивство, потрібно виконати як мінімум три з шести досліджень пам'яті. Це теж додаткові завдання, з якими нас знайомили у фортеці асасiнів: допит, підслуховування і злодійство. Так як ви побували на всіх оглядових вежах, на карті повинні з'явитися відповідні позначки.
Почнемо з крадіжки. Ви знайдете чоловіків на вузькій вуличці біля складених в купу килимів. Встаньте неподалік і спостерігайте. Коли кур'єр закінчить говорити і піде по своїх справах, підійдіть ззаду і стягніть гаманець. З листа ми дізнаємося, що хтось зробив Тамірові велике замовлення зброї - не менше тисячі мечів. Цікаво, хто володіє такою фінансовою потужністю і, головне, для чого стільки зброї?
Залишилося обікрасти ще двох торговців. Відшукайте їх на карті, послухайте розмову і приступайте. Будьте обережні, поруч повно охорони, тому ретельно плануйте, коли почати тягти руки до гаманця.
Що ж ми дізналися? Торговці незадоволені Таміром і мають намір поскаржитися на нього в гільдію торговців. Але найголовніше - через північно-східні дахи можна безкарно потрапити у внутрішній двір.
Відшукайте інформатора в південній частині району. Він попросить супроводити його до міських воріт. По дорозі на вас нападе двоє вартових. Прикінчивши їх, прикиньтеся ченцем, щоб не піднімати тривогу. Тепер вам відомо, що Тамір призначив зустріч з торговцями на ринку. Ймовірно, це хороший шанс для нападу. Там напевно буде багато народу, і Альтаїр зможе загубитися в натовпі. Але перш ніж щось робити, потрібно дізнатися побільше.
Ще однy розмовy можна підслухати на ринку. Сядьте на лавку біля фонтану і послухайте, про що говорять двоє чоловіків. На цей раз нічого нового про Таміра ми не дізнаємося. Зате почуємо про балки, по яких можна потрапити або втекти з внутрішнього двору. Адже охорона абсолютно не звертає на них уваги.
Відшукавши інформатора на даху, приготуйтеся, зараз доведеться швидко бігти. Тому що цей інформатор нічого не знає, але знає інший, який збирається піти і вам потрібно встигнути до нього за 1 хвилину 30 секунд. У марафоні по дахах будинків немає нічого складного, головне - не піднімати тривогу. Інформатор скаже, що в районі є люди, які не люблять стражників. Непогано б заручитися їх підтримкою на завданні, інакше буде важко йти. Це натяк, що співчуваючі громадяни допоможуть втекти. Якщо врятували всіх городян, вам нема про що турбуватися.
Залишилося провести допит оратора. Відшукайте за допомогою карти агітатора і послухайте, як він вихваляє Таміра. Який він, однак, молодець, якщо вірити почутому ... Коли оратор наорется і піде геть, слідуйте за ним і побийте, коли поруч не буде стражників. Спочатку він буде стверджувати, що зброя виготовлено для Саладіна, але потім зізнається, що для когось іншого. Правда, він не знає, для кого.
Зате ми точно знаємо, що Тамір не довіряє своїм працівникам і самостійно стежить за роботою. Значить, після зустрічі з торговцями він не повернеться назад, а залишиться на ринку і тому підставиться під удар. Коли Альтаїр прикінчить оратора, швидко покиньте місце злочину. Скоро стражники виявлять труп, а нам не потрібнa зайвa увагa.
Вся інформація зібрана, тому повертайтеся в бюро. Альтаїр пояснить, що Тамір отримав таку владу завдяки торгівлі зброєю і що він має намір сьогодні ввечері зустрітися з торговцями. Після переговорів він, як завжди, займеться роботою, і в цей момент ми завдамо смертельний удар.

Вбивство Таміра


Ідіть у зазначений двір і подивіться, як Тамір веде свої справи. Він вимагає від торговця зброю, але той скаржиться, що замовлення занадто великe і вони не встигають до терміну. Тамір озвіріє від таких слів і накинеться на торговця з мечем. Прикінчивши нещасного, він кине тіло в фонтан, де воно і повинно залишатися для науки іншим.
Після цього він повернеться до роботи. Можете атакувати його мечем, але тоді доведеться битися з усією охороною. Краще підійти зі спини і вдарити захованим клинком. Діяти треба швидко і дивитися, щоб не пристала жебрачка. Вона може сильно перешкодити, і найприкріше, що її ніяк не відігнати. Якщо вдарити її кулаком або відкинути, охорона накинеться на Альтаїра.
Коли Альтаїр завдасть удар клинком, ми перенесемося в коридор пам'яті, де зможемо поспілкуватися з Таміром перед його смертю. Він явно не боїться смерті і говорить, що він лише один з багатьох. Про інших Альтаїр дізнається досить скоро і пошкодує про це. Смерть ассасіна не буде такою простою. Після цього Тамір помре, Альтаїр проведе пером по закривавленому обличчі, а нам належить тікати від стражників.
Найпростіший спосіб - проскакати по балках, про які ви вже чули, коли шукали інформацію. Стражники, звичайно, підуть за вами, але їм доведеться продиратися через натовп, а на вашому шляху перешкод не буде. Також охорону повинні затримати співчуваючі громадяни. Добравшись до притулку, відсидівши у найближчому укритті на сусідньому даху, щоб збити погоню. Потім стрибайте в люк.
Там вас уже чекає колега, який зрадіє успішному вбивствi. Ми раді ще більше, адже це перший крок на шляху відновлення звання в ордені асасiнів. Тепер можна відпочити і подумати. Хто ці люди, з якими доведеться зіткнутися в смертельній битві, і яка організація протистоїть ассасiнам? Поки на ці питання немає відповідей.

Ви опам'ятаєтеся в лабораторії. Доктор відік незадоволений тим, що вам знову потрібно відпочивати, але знову погодиться з доводами Люсі. Коли він покине лабораторію, поговорите з дівчиною (це можна зробити три рази) і почитайте електронні листи на її комп'ютері. Завіса таємниці трохи прочинилися.

Третій блок пам'яті

Розплющивши очі, ви побачите, що біля ліжка стоїть доктор Віддік. Не саме приємне видовище після безсонної ночі. Поки немає Люсі, можна поговорити з Уорреном, тим більше що в нього гарний настрій. Виявляється, доктор впевнений, що компанія «Абстерго» своїми дослідами допомагає людству. Досягнення науки та цивілізації не змінили людину. Зараз або тисячу років назад люди займаються одним і тим же - війнами, вбивствами - і плодять горе, замість того щоб примножувати щастя.
Десмонд спробує сперечатися, але якось мляво. Хоча в його становищі це всього лише порожні, нічого не значущі слова. Тому, коли прийде Люсі, ступайте до Анімусa і лягайте на стіл. Заходьте в третій блок пам'яті і почекайте, поки програма не завантажить фортецю асасінів.

Пора поговорити з учителем.Аль-Муалім задоволений Альтаїром, хоча і відмовляється відповідати на його питання. Минулого разу, коли недбайливий учень занадто багато знав, він провалив завдання. Досить безглузда відмовка, але відповіді ми точно не отримаємо. Доведеться шукати інші джерела інформації.
Зате в нагороду за вбивство Таміра учитель поверне скімітар, а також навчить прийому контратаки. Хоча, якщо задуматися, як ми могли його забути? Ваше наступне завдання - вбити Талала в Єрусалимі і Гарньє де Наплуза в Акрі. Куди відправитися в першу чергу, вирішувати вам, але я раджу спочатку відвідати Акру.
Перш ніж покинути фортецю, ви можете відвідати раніше закритий сад, а також потренуватися у бою з скімітаром і контрудар. Останньому приділіть особливу увагу, тому що цей прийом буде основним до кінця гри. Відпрацюйте його до досконалості.
Зробивши всі справи, біжіть до воріт, сідайте на коня і скачіть в «королівство».

Щоб дістатися до Акри, досить весь час дотримуватися правого боку. Не забудьте оглянути всі башти на своєму шляху. Скоро ви доїде до рибальського села. Дивне містечко - особливо приємно побігати по пристані. Ось тільки хрестоносці, поставлені її охороняти, занадто нервові. Ходити можна, тільки маскуючись під монаха.
Потім ви можете відвідати ущелину, а також військовий табір хрестоносців. До речі, саме на шляху в Акру ви зустрінете масу цікавих місць, де можна поганяти коня. Зверніть увагу на велику кількість укріплених постів і загальну розруху. Недавня облога Акри дає про себе знати, і хрестоносці, побоюючись атаки сарацинів, посилили зовнішні пости.
Коли прогулянка вам набридне, скачіть до кам'яних арок, щоб потрапити в місто.

Гарньє де Наплуз


Доїхавши до міста, спештесь і огляньте місцевість. Видно, що облога закінчилася зовсім недавно і Акра дісталася хрестоносцям ціною великої крові. На землі лежать тіла вбитих мешканців і воїнів, а зрадники страчені особливо звірячим способом. Щоб не повторити їх долі, не залучайте до себе уваги. Варто замислитися над тим, як потрапити в місто.
Можна перерізати охорону на воротах, у вас є контрудар, і впоратися буде простіше. Тільки опинившись в Акрі, потрібно відірватися від погоні і знайти укриття. Зверніть увагу, що в Акрі практично немає високих будівель. Тому лучники можуть потрапити в Альтаїра, навіть якщо ви заберетеся на оглядову вежу.
Хочете пройти по балках? Застрибуйте з воза на стіну, переберіться на балки і пробіжіть над головами охоронців. Можна прикінчити стражника біля воріт, а коли товариші підуть оглядати місце злочину, зайти в місто. Нарешті, убйте солдатів, що дістають старого, і проходите разом з монахами.

Опинившись в місті, забирайтеся на дах - обережно, багато лучників! - І огляньте місцевість. На карті з'явиться позначка, що показує бюро асасінів. Зістрибуйте в сіно і біжіть до координатора. Він трохи розповість про Гарньє де Наплуза і підкаже, де шукати інформацію. Приступимо до розслідування.
Почнемо з огляду місцевості. Бігаючи по дахах, будьте обережні і вирізуйте всіх зустрічних лучників, щоб вони не заважали дертися по вежах. Шість оглядових пунктів - невисокі вежі, на які можна швидко залізти. Правда, лучники дістають, навіть якщо ви знаходитесь на самому верху.
Три оглядових пункти - високі сторожові вежі з майданчиком. Одна знаходиться на даху лікарні госпітальєрів, і потрапити на неї можна через зруйновану будівлю біля міської стіни. На даху госпіталю бродять п'ять-шість лучників, тому доведеться гарненько попрацювати захованим лезом, щоб прокласти собі дорогу. Ще одна наша мета - дах дзвіниці. Забратися на неї трохи складніше, застрибнути можна тільки з певного місця. Останній оглядовий пункт - напівзруйнований мінарет.
В Акрі чотири монаха - разом з тим, що біля воріт в місто, - яких потрібно врятувати. Врахуйте, монаха, який знаходиться біля госпіталю, потрібно виручати обов'язково, бо інакше під час сюжетного вбивства буде важко потрапити на подвір'я лікарні. Не забувайте про вісьмох жінок, до яких пристають солдати. Їх також бажано врятувати, щоб було простіше тікати після вбивства.
Покінчивши з додатковими завданнями, перейдемо до збору інформації. Ідіть на північний схід району та відшукайте інформатора. Він попросить за три хвилини зібрати двадцять прапорів. Перший знаходиться прямо за спиною напарника на лівій стіні. Відшукати інші не складе труднощів. Спочатку біжіть прямо, потім заверніть направо, поки не зробите круг і не повернетеся до інформатора. Часу вдосталь, ви повинні встигнути. В подяку дізнаєтеся, що Гарньє де Наплуза найкраще прикінчити, коли він буде оглядати пацієнтів.Другий інформатор стоїть біля води. Він попросить прибрати лицаря госпітальєрів, який його розшукує. Противник всього один, часом ми не обмежені, тому ловіть вдалий момент і бийте захованим лезом. Потім поверніться до інформатора і повідомте про виконане завдання. Ви дізнаєтеся, що пацієнти можуть бродити по лікарні, а варта не обшукує ченців, коли вони проходять всередину
Ідіть до церкви Успіння Марії в Йосафат і послухайте оратора. Той картає городян за те, що вони не вірять Гарньє де Наплузу - а цей гідний госпітальєр, мовляв, чує їх крики страждань і завжди готовий допомогти. Коли він наговориться, слідуйте за ним в провулок, де не буде охорони, і гарненько побийте.
Оратор відразу зізнається, що Гарньє жахливa людина, яку потрібно зупинити. Також ви дізнаєтеся, що, «доглядаючи» за пацієнтами, госпітальєр не помічає , що коїться навколо. Ми неодмінно цим займемося, але зараз Альтаїр прикінчить оратора і нам потрібно швидше тікати, поки не прибігла варта.
Ідіть до міських воріт, сядьте на лавку біля фонтану і послухайте, що кажуть охоронці. Виявляється, братові лучника в горло попала стріла і він знаходиться при смерті, тому один з постів охорони лікарні тимчасово пустує. Цим можна скористатися, коли ми потрапимо на дах.
Біжіть до занедбаного ринку. Через вулицю всередину не потрапити, охорона госпітальєрів не пропустить, тому пробирайтеся через дах. Або прикінчіть стражників, почекайте, поки не вщухнуть хвилювання, і заходьте. Відшукайте двох чоловіків, підслухати розмову, а після вкради лист у посильного.З нього ми дізнаємося багато цікавого. Наприклад, що Гарньє де Наплуз і вбитий нами Тамір співпрацювали один з одним. Саме для госпітальєрів вироблялася зброя. Але чому? Сарацин не повинен був допомагати християнам. Навряд чи в цьому замішані тільки гроші, занадто велика небезпека, адже про цю операцію могли дізнатися араби, і тоді ... І головне, кому було адресовано вкрадений лист?
Інформатор попросить прикінчити двох лучників, які не дають йому нормально працювати. Вам потрібно вбити їх, не піднімаючи тривоги. Виконавши завдання, повертайтеся до інформатору. Ви дізнаєтеся, що в госпіталі проводиться ремонт. Подивимося на місці, як це можна використовувати.
Розслідування завершено, повертайтеся в притулок вбивць і розкажіть координатору, що саме ви дізналися про Гарньє де Наплуза. Він дасть перо і дозвіл на вбивство, а потім відправить Альтаїра відпочити.
Вбивство Гарньє де Наплуза

Перш ніж вбивати, переконайтеся, що підготували відхідні шляхи, врятували всіх жителів або хоча б монаха, який стоїть поруч з госпіталем. Очистіть дах від лучників і уважно огляньте вікна лікарні на другому поверсі. Частина з них розбита. Застрибнути всередину через них не вийде, але це ваш майбутній шлях для відступу.
Потрапити в будівлю можна, зістрибнувши у двір з даху. Але тоді ви втратите здоров'я, і ??ще доведеться позбутися від лучників на даху лікарні. Можна, як порядний ассасін, приєднатися до групи ченців і спокійно пройти через стражників. Третій варіант - взагалі всіх вбити, але це не в нашому стилі.
Опинившись у дворі, ви станете свідком наступної сценки: молодий араб намагається втекти, але його ловить охорона. На крики виходить Гарньє де Наплуз і просить не калічити його пацієнта. Араб починає звинувачувати лицарів-госпітальєрів в страшних злиднях, в тому числі у викраденні душ. Де Наплуз дорікає йому в невдячності, йому не приносить задоволення дивитися на страждання хворих, він змушений завдавати болю, щоб вилікувати пацієнтів.
Араб, зрозуміло, йому не вірить і обіцяє втекти в наступний раз. Про наслідки своїх слів він явно не подумав, тому що йому зламають ноги, щоб не намагався втекти. Після цього Гарньє де Наплуз розжене роззяв і відправиться далі лікувати пацієнтів. Ідіть наліво і приєднуйтеся до групи ченців. Коли вони будуть проходити мимо лицаря госпітальєрa, покиньте групу і бийте захованим лезом в спину.
Після удару ви потрапите в коридор пам'яті. Де Наплуз дійсно вірить, що допомагав людям. Так, він завдавав страждання через недосконалість техніки лікування, але все ж домігся певних успіхів. Його охоронці були божевільні, поки він не звільнив їх розум. І хто його пацієнти? Алкоголіки, повії, наркомани, божевільні ... Намагаючись їх вилікувати, він робив послугу людству, а знайди він ліки - весь світ змінився б на краще.
Після вбивства не вступайте в сутичку зі стражниками, а лізьте вгору по сходах. Вистрибуйте на балку, з неї на люстру, а далі по поперечинні стрибайте до розбитого вікна. Опинившись на вулиці, залазьте на дах, відірвіться від стражників і відшукайте укриття. Потім повертайтеся в бюро асасінів.
Поки Альтаїр відпочиває, можна подумати над словами Гарньє де Наплуза. Чи справді він був божевільним, одержимим нав'язливою ідеєю? Адже, схоже, вилікувані і справді були йому вдячні. Може, страждання пацієнтів - всього лише частина процесу лікування? Але тоді навіщо потрібна була зайва жорсткість?

Після відпочинку відвідайте Аль-Муаліма - для цього передбачена швидка перемотка пам'яті. Учитель почне спростовувати сумніви Альтаїра. Він скаже, що Гарньє де Наплуз використовував наркотики, щоб запаморочити пацієнтів. Він не зцілював їх розум, а лише одурманювв його. Знову-таки багато думати шкідливо, пора вирушати до Єрусалиму.
В нагороду за вбивство госпітальєри ви отримаєте три метальних кинджала і прийом «зустрічний захват».
Талал


Дорога на Єрусалим, мабуть, найдовша з усіх. Втім, якщо їхати через центральну частину області, можна сильно скоротити шлях. Не забудьте відвідати останні оглядові вежі. В центрі карти знаходиться невелике село, яке варто оглянути.
Також рекомендую з'їздити в сторону Акри і Дамаска, щоб оглянути місцевість, яку ви навряд чи проїжджали, прямуючи в ці міста. Побачите нові застави і зможете поганяти коня по смузі перешкод. Потім скачіть до кам'яних арок, щоб потрапити в священне місто Єрусалим.
У місто, як і завжди, можна потрапити кількома способами: вбити охорону на воротах, відвернути стражників, прирізавши когось захованим лезом, врятувати старого і пройти разом з монахами. Якщо хочете пробігти над головою солдатів, встрибуйте на стіну кладовища, з неї на дерев'яну платформу - і по балках до воріт.
Найближчий оглядовий пункт - християнська церква. Ось тільки, щоб на неї забратися, доведеться стрибати на стіну храму з сусіднього будинку. При цьому вас можуть помітити лучники, тому спочатку зачистіть найближчі дахи і тримайте очі відкритими. Оглянувши місцевість, ви побачите, де знаходиться бюро асасінів.
У бюро вас зустріне Малік, якому все-таки відрізали руку і який зовсім не радий Альтаїру. Він розповість, що Талал викрадає місцевих алкоголіків, наркоманів і божевільних, щоб відправити їх в Акру до Гарньє де Наплуза. Ось, виявляється, хто поставляє пацієнтів доброму доктору. Почнемо збирати інформацію і готуватися до вбивства.
У місті дев'ять оглядових пунктів, і майже кожен унікальний. Перший - дах церкви Святої Анни. Другий - дах мусульманської святині Купол Скелі. Правда, щоб на неї забратися, потрібно потрапити у внутрішній двір за допомогою ченців. Третій - дах невеликої каплиці. Четвертий - вежа з лучником на даху. П'ятий - дах безіменної християнської церкви. Останні чотири - дахи мінаретів, під якими ходять лучники-сарацини.
У місті п'ять ченців, включаючи старого, що стоїть за міськими воротами. Врятувати потрібно всіх, особливо якщо ви хочете потрапити до Талалa, не піднімаючи шуму. Не забувайте про сімох жінок, до яких також пристає охорона. Їм не обійтися без вашої допомоги, а вам сильно підсоблять м'язисті городяни, коли доведеться тікати від варти.
Займемося розслідуванням. Спершу відвідайте інформатора, який попросить убити двох охоронців Талала. Противники знаходяться на критому ринку позаду інформатора. Це замкнутий простір, але людей небагато, ви впораєтеся без проблем. Інформатор скаже, де знаходиться склад Талала, а також попередить про численнy охоронy. Дякую, брат, за попередження, але нам не звикати ...
Другий інформатор вартує на північ від Купола Скелі і попросить зібрати вісімнадцять прапорів за три хвилини. Перший прапор знаходиться поруч з вами, а далі доведеться поскакати по дахах. За відведений час можна не тільки прапори зібрати, а й весь район оббігти. Тому не поспішайте і уважно дивіться, куди стрибаєте. Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, що варта фанатично віддана Талалу і з радістю пожертвує життям, щоб врятувати господаря.
Пора б послухати чужі розмови. Щоб потрапити до церкви на півночі району, скористайтеся допомогою ченців, бо варта на воротах нікого не пропускає всередину. Сядьте на лавку і слухайте розмову двох работоргівців. Ви дізнаєтеся, що Талал, помітивши Альтаїра, спробує розправитися з ним за допомогою лучників, а якщо стане зовсім жарко, спробує сховатися втечею.
Потім ідіть до іншої церкви, де оратор вимовляє полум'яну промову. Він закликає піти працювати до Талалa. За чесну працю городяни отримають справедливу винагороду. Звичайно, ми навіть знаємо, якy, - доктор Гарньє де Наплуз. Коли оратор закінчить говорити, слідуйте за ним в провулок і навішайте стусанів. Він скаже, що людей продають у рабство. Ото здивував, а ми-то думали, він говорить правду ... Також ми дізналися, що наносити удар слід на складі з рабами, де ніхто не зможе нам поміщати.
У південно-західній частині району ви відшукаєте двох торговців. З розмови випливає, що в одного є карта, на якій відзначені стражники і лучники Талала. Слідуйте за ним і вкрадіть карту. Тепер ми знаємо пости і зможемо краще підготуватися до вбивства.
Прямуйте до інформаторa, що стоїть біля Купола Скелі. Він попросить супроводити до міських воріт, тому що люди Талала збираються його вбити. В цей раз буде два напади, але зате йти недалеко. Довівши інформатора до воріт, ми дізнаємося, що Талал, може, і влучний стрілець, але невмілий фехтувальник і неабиякий боягуз. Він утече при найменшій небезпеці в своє укриття, де його можна буде заколоти.
Повертайтеся в бюро - там вас чекає Малик. Розкажіть йому про склад з рабами, де буде Талал, про вірних стражників і боягузливій поведінці майбутньої жертви. Ви отримаєте перо, і вас відправлять відпочивати перед вбивством.

Вбивство Талала


До цього вбивства можна особливо не готуватися. Переконайтеся, що врятували всіх городян, і цього буде достатньо. Лучників можна не чіпати, бо добивати жертву ми все одно будемо на міських вулицях і ще невідомо де.
Потрапити на склад можна за допомогою ченців або ж через дах. Але в другому випадку доведеться різати лучників. Це може обернутися відкритим зіткненням, тому краще не ризикувати. Опинившись всередині, прикиньтеся ченцем і обходите п'яниць стороною. Якщо ви потрапили через дах, подібні неприємності вас минуть.
Коли за Альтаїром закриються двері, ви почуєте голос Талала. Він почне говорити промови, які змусять згадати покійного Гарньє де Наплуза. Мовляв, бранці - зовсім не полонені, а нещасні, яким потрібно допомогти звільнити їх розум. Потім він попросить встати під промінь світла, і вас атакують стражники. Всього їх буде дев'ять осіб, по чотири в групі. Раджу не лізти вперед і вбивати супротивника контратаками.
Потім піднімайтеся по сходах і, вбиваючи всіх на шляху, біжіть за Талалем. Він вибіжить на вулицю і кинеться у випадково вибраному напрямку. Слідуйте за ним. Бігти потрібно швидко і не врізаючись в людей. Коли вдасться скоротити відстань, стрибайте із захованим клинком і бийте в шию.
Вас перенесе в коридор пам'яті. Талал не боїться смерті. Убивши його, Альтаїр не послабить Братство. Що за Братство, він так і не відповість. З гіркою усмішкою на обличчі він випустить дух. Альтаїр проведе пером по крові, а вам знову доведеться тікати від стражників. Що робити, ви вже знаєте.
Повернувшись в бюро, доповісте Маліку про вбивство і, отримавши чергову порцію уїдливих уколів, ступайте відпочивати. Талал говорив про якесь Братство, але що це за організація? Виходить, що сарацини і хрестоносці діяли разом заради якоїсь вищої мети. Неймовірно! Потрібно поговорити з Аль-Муалімом.

Лабораторія
Вас перекине в лабораторію. Анімус злегка поламався, і поки його не полагодять, Десмонд Майлс може відпочити. Коли доктор відік покине лабораторію, поговорітье з Люсі, поки вона не попросить вас піти в кімнату. Виконайте прохання, але не лягаєте спати. Огляньте відкриту шафу. Хтось залишив картку доступу, і ми можемо повернутися в лабораторію.
Правда, в зал засідань не потрапити, зате ми можемо почитати пошту. Уважно прочитайте всі листи, в них міститься важлива інформація. Закінчивши, повертайтеся в кімнату і лягайте спати. Стає все цікавіше й цікавіше ...

Категорія: Проходження ігор | Переглядів: 5149 | Додав: Red_Shadow
Теги: Проходження Кредо Вбивці, Проходження Assassin's Creed
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Відомості про серію AC
Проходження ігор
Проходження Істини
Мапи
Персонажі
Люди
З історії АС
Костюми із серії
Все про AC: 3
Комікси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Оцініть сайт
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін