Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Алекс Хатчінсон (
Alex
Hutchinson
) є директором по розробці ігор в компанії Ubisoft Montreal.
Раніше він обіймав посаду креативного директора в EA Montreal куруючи гру: «Army of Two: The 40th Day», та в каліфорнійському відділенні Maxis, де він працював провідним дизайнером проектів «Spore» (для платформи PC) та «The Sims 2» (для платформ PS2, GC, XB). Він також був одним з провідних дизайнерів гри «The Urbz: Sims in the City» (платформи PS2, GC, XB).
Ще на початку своєї кар’єри, Алекс працював в Австралійській компанії Torus Games, дизайнером рівнів багатьох відомих ігор, наприклад: «Pitfall: The Lost
... Читати далі »
Йеспер Якобсон Кюд (дат. Jesper Jakobson Kyd). Народився. 3 лютого 1972 року, Херсхольм, Данія. Композитор, в основному пишучий музику для комп'ютерних ігор, таких як, наприклад, Asassin's Creed, Kane & Lynch: Dead Men чи Hitman.
З раннього дитинства Йеспер любив грати на піаніно, але вміння грати тільки на одному музичному інструменті його не зупинило, і він протягом декількох років брав уроки гри на класичній гітарі, хорового співу, нотного читання і уроки композиції на класичному фортепіано. У нього є одна особливість - завжди більше цікавитися різними аспектами написання музики, ніж вмконувати чужі речі.
Йеспер починав з того, що писав трекерну музику для європейської демосцени з 1986 по 1992 рік. Його му
... Читати далі »
Патріс Дезіле (Patrice Désilets) - французько-канадський дизайнер комп'ютерних ігор, відомий, як креативний директор нашої улюбленої гри - Assassin's Creed та Assassin's Creed II.
Народився в 1974 році в провінції Квебек, Канада. Його батько був видатним математиком і главою інституту CEGEP, а мати - Генеральним директором Секретаріату з питань міжнародного усиновлення.
У 1996 році Патріс отримав ступінь бакалавра факультету дослідження кіно та літератури в університеті Монреалю, а далі пройшов навчання в коледжі Едуард-Монпеті. Батьки готували для нього життя хлопчика в окулярах, але Патріс вибрав шлях бородатого програміста Ubisoft, вставши на нього в 1999 році.
Освіта кінокритика дозволила Патрісу по-новому поглянути на ігри. Вже у першій своїй роботі Hipe: The TimeQuest він показав неабиякі зд
... Читати далі »
В ігровій індустрії
розробники та дизайнери рідко відомі і, взагалі, їх мало хто з гравців знає в
обличчя. А тому, сприймається, як дивина, коли хтось не лише стає публічним, але й сам прагне до цього.
Одним з таких винятків є героїня нашої статті - ігровий продюсерДжейд Реймонд (Jade Raymond). Ця дівчина працює в галузі,
де домінують чоловіки, не через випадок, а за покликанням, ламаючи звичні стереотипи про розробників, до
яких звикли люди. ... Читати далі »