Credo.at.ua - все про Assassin's Creed
Допомога
Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Тоді вам сюди!
Міні-чат
Шукайте нас
13:09
Проходження Кредо Вбивці Частина II

Четвертий блок пам'яті

Лабораторiя
Вас розбудить доктор відік, який перебуває в хорошому настрої. Це відмінна можливість дізнатися нові подробиці. Уоррен розповість, що всі значні відкриття в науці були зроблені завдяки компанії «Абстерго». Вона, зрозуміло, називалася по-іншому і діяла через підставні особи.
Вийшовши із спальні, почекайте, поки доктор не встане біля вікна. Підкрадіться ззаду і витягніть ручку-ключ. Тепер ми зможемо подивитися комп'ютер доктора, коли день закінчиться і всі покинуть лабораторію. Потім лягаєте в Анімус і повертайтеся в минуле. Пора подивитися, чим займається Альтаїр.

Масіаф
Альтаїр тим часом вислуховує промови Аль-Муаліма, який в черговий раз повідає нам про жадібності і підступність майбутніх жертв. Їх потрібно терміново вбити, поки ще не пізно. Ось ваші цілі - Вільям (Гільєльмо) Монферратський з Акри, Абу-аль-Нуквод з Дамаска і Мажд-аддін, регент Єрусалиму. В нагороду за попередні вбивства ви отримаєте зустрічний захват, здатність чіплятися за виступи в польоті і збільшення блоків здоров'я.
Потренувавшись у дворі і навчившись хапатися за виступи, вирушайте в дорогу. За традицією почнемо з Дамаска. До речі, тепер, щоб потрапити в місто, досить вийти за ворота фортеці. Вам запропонують відразу переміститися в будь-якие з міст і притому вибрати, на околицю міста або прямо в бюро. Зручно і швидко.

Дамаск:
Абу-аль-Нуквод


Опинившись в місті, зайдіть в бюро ассасінів, щоб дізнатися інформацію про жертву, і виходьте на дах. Тепер нам відкрито другий район, тому першим ділом почнемо досліджувати оглядові вежі. Правда, минулі вбивства змусили варту насторожитися, тому тепер потрібно бути обережніше. На дахах стало більше лучників, вулиці патрулюють загони, а серед ворогів з'явилися вмілі бійці.
Перший оглядовий пункт знаходиться в палаці Абу-аль-Нуквода, і щоб туди потрапити, доведеться трохи пострибати. Палац в будь-якому випадку слід гарненько вивчити, щоб під час завдання було легше. Спочатку потрібно проникнути у внутрішній двір. Там бродить охорона, тому будьте обережні, якщо не хочете влаштувати бійку.
Другий оглядовий пункт знаходиться на даху вежі, де ходить сарацинський лучник. Третій - у фортеці Саладіна, і туди просто так не пускають. Можна пройти через пролом в стіні, попередньо вбивши лучника, разом з ученими (потрібно врятувати монаха) або по балках, що проходить над північним входом. Стражники хочуть збити нас з ніг ударом меча. Але ми розумні - ми підемо по балках. Четвертий, п'ятий і шостий оглядовий пункт знаходяться в мечеті Омейядів. Один з мінаретів - найвища точка в місті, якщо взагалі не у всій грі. Падати з неї - окреме задоволення. Сьомий, восьмий, дев'ятий та десятий - звичайні мінарети, нічим не виділяються серед інших. Тільки не забувайте різати лучників поруч.
Переходимо до порятунку громадян. Тут їх десять штук - сім жінок і троє ченців. Обов'язково потрібно врятувати одного ченця, щоб під час завдання потрапити до палацу Абу-аль-Нуквода, та й про інших не варто забувати. Вони можуть стати в нагоді, коли доведеться рятуватися втечею. Також не забуваємо, що таким чином ви збільшите загальну кількість блоків здоров'я.
Приступимо до збору інформації для вбивства. Спочатку займемося допитом. Знайти оратора легко, а от вибити з нього свідчення - уже не така проста задача. Закінчивши промову, він відразу попрямує до фортеці Саладіна. Альтаїра не пустять туди із зрозумілих причин, і потрібно якось потрапити всередину.
Варіант перший: ще до початку виконання завдання вирізати охорону на воротах, швидко відновити анонімний статус і почати підслуховування. Вас точно ніхто не затримає.
Варіант другий: пробратися у фортецю по балках. Тільки треба, щоб лучники не підняли тривогу.
Варіант третій: скористатися послугами ченців, які чекають неподалік.
Опинившись у фортеці, почекайте, поки оратор не зайде в темний провулок, і гарненько його побийте. Оратор, який тільки що розхвалював Абу-аль-Нуквода, відразу розколеться і розповість всю правду. Ми дізнаємося, що краще всього нанести удар, коли торговець буде звертатися до гостей з промовою під час свята.
Свято - це дуже цікаво, постараємося дізнатися про нього більше. Вирушаємо до мечеті Омейядів і слухаємо розмову. Виявляється, Абу-аль-Нуквод замовив велику партію вина, але вживання спиртного заборонено ісламом. Торговці здивовані й незадоволені такою поведінкою, Абу-аль-Нуквод відкрито порушує закони Пророка.
Ідіть на ринок і послухайте розмову між двома арабами. Потім слідуйте за ціллю і поцупте гаманець. З листа ми дізнаємося, що гроші, які були зібрані з городян для війни з хрестоносцями, Абу-аль-Нуквод витрачає не за призначенням. Частина коштів була відправлена ??Мажди-аддіну в Єрусалим і Вільяму Монферратському в Акру. Ще ходять чутки, що народні гроші також витрачаються на розкішні святкування.
Вирушаємо до палацу торговця і шукаємо інформатора. Він попросить усунути двох воїнів. У завданні немає нічого дивного, але замовлення потрібно виконати за три хвилини. Часу достатньо, головне - точно спланувати маршрут і швидко тікати з місця злочину, поки охорона не почала обшукувати місцевість. Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, що в палаці є фонтан, за допомогою якого можна піднятися на балкон.
Тепер ідіть на північ і відшукайте другого інформатора. Він попросить знищити два прилавка, які, нібито за указом Абу-аль-Нуквода, торгують тухлим м'ясом. Це потрібно зробити за відведений час. Ламати прилавки доведеться наступним чином: підходите до торговця, хапаєте стражника, що стоїть поруч - а він буде обов'язково - і кидаєте в прилавок. Зруйновавши другий прилавок, швидко переріжте прибіглих стражників і повертайтеся до інформатора. Ви дізнаєтеся, як зручніше дістатися до Абу-аль-Нуквода.
Залишився останній інформатор, який з радістю допоможе, якщо ви зберете всі прапори. Це ми завжди і з задоволенням. Коли будете скакати по дахах, дивіться, щоб лучники не підняли тривогу. Від інформатора ви отримаєте детальну карту, на якій відзначені позиції охоронців в палаці.
Повертайтеся в бюро і розкажіть координатору про проведене розслідування. Ви отримаєте перо і дозвіл на вбивство. Зачекайте, поки Альтаїр не опритомніє після примусового відпочинку, і готуйтеся до виконання завдання.

Вбивство Абу-аль-Нуквода

Перше, що потрібно зробити, - потрапити до палацу. Можна пройти разом з монахами, пробратися по дахах або взагалі нахабно перелізти через паркан поруч з охороною. Вони зазвичай не звертають на це уваги. Опинившись у палаці, ідіть у внутрішній двір, де вже почалися веселощі, правда, поки без Абу-аль-Нуквода.
Чоловіки п'ють вино, жінки виконують танець живота, загалом, всім приємно і весело. Незабаром на балкон вийде Абу-аль-Нуквод. Це огрядний чоловік у дорогих одежах із золотими прикрасами. Він затіє довгу промову, з якої стане ясно, що гостей скоро почнуть вбивати. Правда, цього ніхто не помічає, і всi безтурботно п'ють вино, яке полилося з фонтану.
Радість від свята швидко зникне, коли городяни почнуть помирати від отруєного вина, а стражники, заздалегідь знявши зручні позиції на балконах, - розстрілювати з луків беззахисних жителів. Нам теж пора зайнятися замовленням впритул. Біжіть наліво і залазьте на дах невеликої альтанки. Прикінчіть лучника, повертайте направо і залазьте на дах. Звідси ви можете стрибнути на балкон і вдарити Абу-аль-Нуквода. Не забувайте про двох охоронців - вони можуть помітити Альтаїра і підняти тривогу.
Інший спосіб потрапити на балкон до жертви - залізти на фонтан, звідки ллється отруєне вино, і звідси стрибати на флагштоки або до стрілок справа. Яким би шляхом ви не пішли, головне, щоб Абу-аль-Нуквод не помітив Альтаїра, інакше він кинеться бігти. Магнат не має наміру битися з професійним вбивцею.
Незважаючи на свою статуру, Абу-аль-Нуквод бігає на подив швидко, і наздогнати його можна, тільки якщо торговець десь спіткнеться. До того ж, перш ніж вийти на вулиці, вам доведеться пробігтися по палацу. По дорозі ви обов'язково зустрінете охорону, яка обов'язково кинеться за Альтаїром, що тільки додасть проблем.
Після вбивства Абу-аль-Нуквода Альтаїр і його жертва перемістяться в коридор пам'яті, де заведуть розмову, яку ми неодноразово чули. Повертайтеся в бюро асасінів, де Альтаїр знову висловить свої сумніви Рафіку. Потім вас відправлять відпочивати і перешлють в Масіаф.

Масіаф

Опинившись у фортеці асасiнів, поговоріть з Аль-Муалімом. Розмова, в принципі, все про те ж. Альтаїр сумнівається в правильності своїх вчинків. Можливо, його жертви дійсно хотіли допомогти людям? Учитель парирує, що багато нездатні відрізнити істину від подібності істини і, намагаючись допомогти, насправді творять найбільше зло.
Отримавши прийом «ухилення від удару», додаткові блоки здоров'я і можливість падати з висоти з меншою шкодою для життя, вирушайте в Акру за життям Вільяма Монферратського.

Акра:
Вільям Монфератський


Опинившись в бюро, послухайте, що вам розповість координатор. Вільям Монферратський разом з Річардом Левове серце знаходяться в фортеці ,яка дуже добре охороняється, в південно-західній частині району. Регент Акри не дуже дружний з королем, і ні про яке об'єднання проти сарацинів не може бути й мови. Також координатор підкаже, де шукати джерела інформації.
За традицією почнемо з оглядових точок. Перші чотири - невеликі вежі, на яких небезпечно, бо вас можуть підстрелити лучники. П'ята і шоста - дзвіниці церков. До них лучники зазвичай не дістають, тому можете сильно не хвилюватися. Сьома - невелика спостережна вежа.
Восьма - ще одна дзвіниця, яка знаходиться на воротах між бідним і багатим районом. Її важко пропустити. Дев'ята за рахунком оглядова точка - велика охоронна вежа зі стрільцем на даху. Десята - вежа у фортеці Річарда. Щоб потрапити на вежу, доведеться попрацювати захованим лезом, прокладаючи дорогу через лучників на дахах. Одинадцята - собор Святого хреста. Його ви точно помітите здалеку. Піднятися на церкву можна по невеликій прибудові збоку. Але, опинившись на даху, будьте готові битися з чотирма лучниками і тамплієром. Потім залазьте на величезний шпиль і, оглянувши місцевість, стрибайте з хреста в стіг сіна. Це найвищий будинок у місті і в усій грі, не пропустіть таку можливість.
У багатому районі дев'ять городян, яких потрібно захистити, - сім жінок і двоє ченців. Рятувати треба всіх, тому що після вбивства можуть бути проблеми з втечею через особливості архітектури в Акрі. Додаткова допомога не поміщає. У будь-якому випадку, навіть якщо ви вирішите не обтяжувати себе допомогою городянам, врятуйте ченців всередині фортеці хрестоносців. Вони можуть стати в нагоді під час вбивства Вільяма.
Перший інформатор біля фортеці розповість чергову казку про втрачені прапори і змусить Альтаїра їх збирати. Загалом, стандартна процедура з втечею по дахах. Бійтеся лучників, вони можуть підняти тривогу. В подяку за виконане завдання інформатор розповість, що Вільям не ладнає з королем і його воїни підкоряються тільки йому, але ніяк не Річарду Левине серце.
Займемося крадіжкою. Щоб потрапити у внутрішній двір, потрібно забратися на дах будівлі, прикінчити лучників і спуститися вниз. Коли чоловіки закінчать говорити, швидко стягніть пергамент, поки мішень не покинула внутрішній двір. В іншому випадку доведеться вибиратися через дахи і наздоганяти на вулиці. З листа ви дізнаєтесь, як можна дістатися до жертви, не привертаючи зайвої уваги.
Біля собору Святого хреста стоїть оратор, який вихваляє Вільяма Монферратського і паклюжить Річарда Левове серце. Незабаром він закінчить монолог. Слідуйте за оратором і побийте, коли поруч не буде стражників. Ви дізнаєтеся, що сьогодні з візитом прибуде король, а після його від'їзду Вільям повернеться до фортеці тренувати солдатів.
Другий інформатор попросить зруйнувати два прилавка торговців. Вони знаходяться неподалік біля стіни, і поруч, як завжди, стоять стражники. Бійки не уникнути, але щоб підняти трохи менше шуму і не втрачати часу, раджу заманити ворогів в провулок з інформатором і там їх усіх убити. Ви дізнаєтеся трохи додаткової інформації про плани тамплієрів, їх людині в гавані і практично нічого, що допоможе у вбивстві Вільяма.
Третій інформатор попросить прикінчити двох хрестоносців. За часом ви не обмежені, але потрібно побоюватися алкоголіків, які вічно штовхаються, і загону стражників, який патрулює вулицю. Якщо вони знайдуть тіло, практично напевно підніметься тривога і ви провалите завдання. Інформатор повідомить, що в разі загальної тривоги ворота замку закриються і доведеться шукати інший шлях для втечі.
Четвертий інформатор попросить убити трьох лучників. Вони знаходяться на даху навпроти нього. Залазьте по сходах і ховайтеся за невеликі вежі. Коли лучник відвернеться, бийте його захованим клинком. І так - одного за другим. У нагороду ви отримаєте карту фортеці, на якій відзначені позиції лучників.
Тепер можна повернутися в бюро, повідомити інформацію координатору і приготуватися до вбивства. Воно, як ви пам'ятаєте, почнеться відразу після відпочинку.
Вбивство Вільяма Монферратського

Ідіть до воріт фортеці і подивіться сценку, під час якої Вільям Монферратський буде грубо сперечатися з королем. До речі, Річард Левине серце виглядає досить переконливо. По крайній мірі, руда борода і буйний характер присутні. Коли король відбуде на війну, Вільям накаже помічнику зібрати солдатів. Він хоче виголосити промову і переконатися, що воїни розуміють, який внесок вносять у загальну справу.
У розмові Річарда Левине Серце і Вільяма Монферратського ви почуєте, як останнього будуть дорікати в стратi трьох тисяч сарацинів. Вільям стверджує, що це було необхідно, тому що невірні все одно не виконали б умови капітуляції (мова йде про облогу в Акрі). Так, таке мало місце бути, і причина названа правильно, але в дійсності наказ віддав король.
Дістатися до Вільяма Монферратського можна двома способами. По-перше, приєднатися до групи ченців і під їх прикриттям зайти в тренувальний двір, щоб потім влаштувати битву з парою десятків солдатів і самим Вільямом. Варіант не найвдаліший, бо бити будуть багато і боляче. Звичайно, можна жбурнути Вільяма на землю і прикінчити ударом потайного клинка. Але краще проникнути через дах.
Це можна зробити по сходах, повз якi проходять монахи, або за допомогою будівельних лісів і балок, про які ви дізналися під час одного з розслідування. Можливо, є й інші способи потрапити на дах У будь-якому випадку вам спочатку доведеться прирізати певну кількість лучників. Більшість можна вбити захованим лезом, але деяких доведеться знімати кидком ножа.
Після цього спускайтеся на дерев'яний дах над тренувальним майданчиком. Чекайте вдалого моменту, стрибайте на Вільяма Монферратського і бийте лезом в спину. В коридорі пам'яті Вільям почне переконувати Альтаїра, що його діло праве, наводячи як доказ досить сумнівні факти. Втім, він незабаром помре, а нам потрібно швидко тікати з фортеці, щоб залишитися в живих. Проблема в тому, що ворота зачинені. Тому, не вступаючи в битву, залазьте на дах і біжіть до північної вежі. Там буде пролом в стіні, а внизу стіг сіна, в який можна спокійно стрибнути. Потім добирайтеся до схованки, де Альтаїр замислиться над словами Вільяма. Очевидно, убитий готував змову проти короля, але не для того, щоб посадити на трон свого сина Конрада. Він говорив про якийсь новий світ, де не буде воєн і тиранів і люди будуть жити в рівності і порядку.

Масіаф
Аль-Муалiм і Альтаїр в цей раз в суперечці розійшлися не на жарт, так що вчитель навіть схопив шаблю, обіцяючи порубати недбайливого учня в капусту. Зрозуміло, він цього не зробить і навіть розповість трохи нового. Правда, про скарб, принесений Маліком, він говорити відмовляється і закликає до терпіння. Отримавши п'ять метальних ножів і збільшення блоків здоров'я, виходьте з фортеці і їдьте в Єрусалим.

Єрусалим
Мажд-аддін

Опинившись в місті, йдіть в бюро асасінів і поговоріть з Маліком. Він розповість про Мажд-аддіна, а також порадить оглянути мечеть в південно-східній частині міста і синагогу. Більше тут робити нічого, тому вилазьте на дах. Будемо шукати оглядові точки.
Перша оглядова точка - арка воріт між бідним і багатим районом. Друга - дах синагоги, забиратися потрібно до зірки Давида. Третя і четверта - купол християнської церкви. П'ята - мінарет з куполоподібної дахом. Шоста - циліндрична, висока охоронна вежа. На даху вас чекатиме лучник.
Переходимо до порятунку городян. На цей раз їх вісім - один монах і сім жінок. Рятувати громадян на цей раз зовсім необов'язково, тому що місце страти знаходиться недалеко від бюро асасінів. Та й тікати в основному доведеться по дахах.
Почнемо розслідування з допиту любителів покричати дурниці на людях. Оратор стоїть біля західної мечеті і після пристрасної промови піде у дворик, де його можна буде побити. Там, правда, ще можуть бути забіякуваті городяни, які також полізуть в бійку. Не звертайте уваги на їх атаки і лупіть оратора, поки він не запросить пощади. Від нього ми дізнаємося, що Мажд-аддін страчує всіх без розбору, через що все місто знаходиться в страху.
З крадіжкою можуть бути певні проблеми, тому що потрібнa нам людина швидко пройде через охорону. Альтаїра вони, зрозуміло, не пропустять, тому спочатку потрібно відманити стражників з поста або швидко тягнути гаманець, перш ніж жертва встигне пройти в охоронювану зону. Ви отримаєте кару, а також дізнаєтеся, що Мажд-аддін досяг свого становища брудним способом, вбиваючи одного конкурента за іншим.
Залишилося тільки підслуховування. Двоє людей із закритими обличчями обговорюють, як можна спробувати відбити полоненого, який за сумісництвом син одного із змовників, під час страти. Це може допомогти Альтаїрові під час завдання. Коли варта відвернеться, можливо, ми зможемо нанести удар.
Перший інформатор попросить прикінчити двох стражників, яких Мажд-аддін відправив його вбити. За часом ви не обмежені, тому можете не поспішати. Першого зручно вбийте, коли він оглядає лавку торговця. Другого - коли зайде в глухий кут. Від інформатора ми дізнаємося, що Мажд-аддін буде особисто керувати стратою.
Другий інформатор попросить довести його до певного місця. По дорозі на вас будуть накидатися стражники, тому будьте напоготові і тримайте напоготові метальні ножі. Вулиці досить безлюдні, тому, можливо, вдасться уникнути великого зіткнення. Від інформатора ви отримаєте карту, на якій відзначені стражники.
Третій інформатор, що стоїть біля воріт міста, попросить вас прибрати лучників на даху. Що робити, ви вже знаєте, навряд чи це завдання доставить проблем. Від брата ассасiна ви дізнаєтеся, що Мажд-аддін, перш ніж стратити злочинців, любить читати їм моралізаторство, (о як загнув).
Повертайтеся в бюро і розкажіть Маліку, що ви дізналися. Однорукий брат скаже, що збираються стратити полоненого ассасіна. Цього не можна допустити. Після відпочинку можна почати діяти.

Вбивство Мажд-аддінa

Ідіть до місця страти і дивіться ролик. Мажди-аддін особисто керує стратою, і видно, що йому подобається знущатися над ув'язненими і заводити натовп пристрасними промовами. Правда, це до смаку далеко не всім. Двоє чоловіків, розмовy яких ми підслуховували, спробують убити Мажд-аддінa, але попадають від рук стражників. Після цього кат почне зачитувати вироки ув'язненим, а нам пора діяти.
Варіантів насправді небагато: разом з монахами зайти на ешафот і вдарити, коли Мажд-аддін повернеться спиною; залізти на дах будівлі ліворуч, прикінчити лучника і зістрибнути з даху і вдарити прихованим клинком. Але краще забратися на будинок праворуч, вбити лучника і почекати, поки Мажд-аддін НЕ переріже повії горло. Потім зістрибнути і нанести удар.
У будь-якому випадку ката потрібно усунути перш, ніж він вб'є ассасiна (бранець, який найближче до сходів, що ведуть на ешафот). В коридорі пам'яті Мажд-аддін знову почне виправдовуватися, але якось мляво. До того ж, говорячи про загальне благо і братерство, він не буде заперечувати, що йому подобалося вбивати невинних. Напевно, тому Мажд-аддін - єдина жертва, яку Альтаїр доб'є захованим клинком.
Пора тікати, поки стражники не вчинили відплату, добре, що бюро недалеко, а високі дахи дозволять швидко відірватися від погоні. Малік майже радий бачити Альтаїра, а після відпочинку ми відправимося в лабораторію, де день вже підійшов до кінця.

Лабораторія
Коли відік покине лабораторію, поговорыть з Люсі, щоб дізнатися нові подробиці. Коли вона попросить Десмонда відпочити, зайдіть в кімнату і відразу виходьте. Люсі пішла, і ми можемо подивитися електронну пошту Віддіка, з якої дізнаємося чимало цікавих подробиць.

П'ятий блок пам'яті

Лабораторія

Відік не в настрої вести довгі бесіди і після короткої розмови накаже Десмонду лягати в Анімус. Залазьте в машину і приготуйтеся відправитися в минуле. У нас ще залишилося три жертви.

Масіаф
Аль-Муалiм нарешті вирішив показати Альтаїрові таємничий артефакт, який приніс Малік. Учитель стверджує, що саме через цю срібну кулю Адам і Єва були вигнані з раю, гілки перетворилися на змій, розійшлися води Червоного моря, а звичайний тесляр перетворив воду у вино.
Також він скаже, що тамплієри не зупиняться ні перед чим, щоб роздобути цей артефакт. Поки вони готуються до війни, Альтаїрові потрібно поквапитися. Пора забрати життя у Сібранда з Акри і у Джубаіра з Дамаска. За виконане завдання в Єрусалимі ви отримаєте покращений меч і додаткові блоки здоров'я. Вирушайте в місто хрестоносців.

Акра:
Сібрант


Опинившись в місті, ступайте в бюро асасінів і поговоріть з Рафіком. Він розповість про Сібранда і порадить, де краще шукати інформацію. Також він попросить пробачення за те, що сумнівався в Альтаірові. Дійсно, давно пора визнати нашу майстерність і унікальні таланти.
Сібранд відповідає за портовий район в Акрі, а також командує флотом Тевтонського ордена. Після смерті його побратимів від рук Альтаїра у нього злегка поїхав дах, і тепер йому скрізь ввижаються зрадники і вбивці. Тому він практично не залишає свого судна і завжди готовий до атаки асасінів.
У гавані дев'ять оглядових точок. Перші п'ять - це маленькі гострі вежі, до яких дострілюють лучники. Шоста - дзвіниця християнської церкви. Сьома і восьма - сторожові вежі. Одна з них - частина міської стіни, а друга знаходиться перед входом в порт. Щоб забратися на обидві вежі, доведеться стрибати з розбігу з сусідніх дахів. Дев'ята - маяк в самому кінці району. До нього дістатися найважче. Доведеться стрибати по стовпах, що стирчить з води, уникаючи уваги лучників і п'яниць. Перші можуть збити зі стовпа пострілом з лука, а другі - зіштовхнути у воду, (а наш майстер-ассасін плавати не вміє. І не стидно?) коли ви йдете по пристані або по човні. Також, можливо, доведеться схопитися з охороною маяка, перед тим як лізти нагору.
У місті сім городян які потребують допомоги - один монах та шість жінок. Рятувати їх бажано, але великого сприяння, тікаючи після вбивства, не чекайте. Мабуть, стануть в нагоді тільки співчуваючі городяни в південній частині району.
Починаємо збирати інформацію. Спочатку підслуховуєм розмову двох лицарів у північній частині району. Вони обговорюють Сібранда. Після вбивств у предводителя розвинулася параноя, і тепер він бачить у всіх асасінів і ворогів. Договорити їм не дадуть, бо прийде начальство (до речі, здогадайтеся хто це!) І дасть прочухана. Зате ми дізналися, що Сібранд практично не виходить з гавані.
Крадіжка пройде без особливих проблем, якщо не вважати п'яниць. Вони можуть штовхнути на мішень, той підніме тривогу, і завдання доведеться починати спочатку. З листа ви дізнаєтесь, що північна частина гавані не охороняється лицарями, тому звідти легше дістатися до Сібранда.
Займемося оратором. Вислухавши його проповідь, спускайтеся за ним по сходах. Коли він зайде в провулок, починайте бійку. У бійку втрутяться забіякуваті городяни, на яких не потрібно звертати уваги. Бийте тільки оратора. Провівши допит, ми дізнаємося, що Сібранд за допомогою лицарів Тевтонського ордена хоче встановити морську блокаду, щоб король Річард Левове серце не міг отримувати підкріплення морем.
Першого інформатора потрібно супроводити до виходу. Що робити, ви вже знаєте, тому тримайте зброю напоготові і пильно дивіться по сторонам. В подяку інформатор розповість, що в порту повно п'яних моряків, які можуть сильно перешкодити. Ми це, взагалі-то, і так знали, достатньо було туди сходити.
Другий інформатор попросить добігти до його товариша за півтори хвилини, якщо Альтаїр хоче отримати підказку. З першого разу ви навряд чи виконайте доручення, тому що на дахах багато лучників. Нічого страшного - дізнавшись маршрут, пройдіться по дахах, прибираючи стрільців, а потім заново візьміть завдання. Ви дізнаєтеся, що Сібранд збирається відсиджуватися на своєму судні.
Третій інформатор відправить вас вбивати трьох лицарів за три хвилини. Вони знаходяться практично в одному місці, але поруч повно охорони і п'яниць. Раджу прибирати наступним чином: спочатку лицаря біля воріт - бити потрібно, коли він зупиниться на щось подивитися, потім іншого в дворику - він час від часу повертається спиною, і нарешті, останнього лицаря убийте, коли він буде йти в натовпі городян.
У нагороду ви отримаєте карту, на якій відзначені шляхи руху загонів лицарів в гавані. Вона сильно стане в нагоді, коли ви будете пробиратися на корабель. Повертайтеся в бюро і розкажіть координатору, що дізналися про жертву. Рафік зустріне Альтаїра дружелюбно, видасть перо і відправить на відпочинок.

Вбивство Сібранда


Ідіть на пристань і дивіться сценку, в якій Сібранд репетує на священика. Він звинувачує служителя Бога в тому, що той насправді ассісин. І що б не говорив священик, Сібранд все обертає проти нього. Остаточно озвірівши, ватажок тевтонців прикінчить монаха і накаже скинути його тіло у воду. Потім він вирушить на корабель, де чекатиме вбивцю, кричачи на всю гавань всякі гидоти і стріляючи з лука в повітря.
Потрапити на корабель можна різними способами: використовувати отримані дані і піти в північну частину гавані, щоб потім наполегливо скакати по стовпах і човнам, або спробувати пробратися з боку фортеці. Так, маршрутів багато, але вони досить довгі і небезпечні. Напевно доведеться битися з лучниками, але ж вони можуть підняти тривогу.
Тому поступимо до неподобства просто. Коли закінчиться ролик, йдіть направо, з причалу стрибайте в човен і добирайтеся до вежі з лучником, що знаходиться навпроти корми судна Сібранда. Але не забирайтеся наверх, а повзіть на сторону, яка знаходиться ближче до причалу. Коли Сібранд відстріляється і піде, забирайтеся на вежу і скиньте лучника в воду.
Стрибайте на стовпи, з них - на корму судна і знову чекайте, поки Сібранд не закінчить стріляти з лука. Потім залазьте на судно і бийте тевтонця в спину, поки той спускається по сходах. Він нічого принципово нового не скаже. Звільнення від кайданів віри, загальне благо і кінець божевілля. Хоча його смерть викликає більше емоцій, ніж кончина попередніх жертв.
Тепер потрібно змитися з пристані. Раджу тікати через фортецю госпітальєрів, не вступаючи в бій з численною вартою. Це набагато легше, ніж стрибати по стовпах у воді. Відірвавшись від погоні, спускайтеся в бюро і говоріть з Рафіком. Він проявить небувалу повагу до Альтаїра. Після відпочинку, як завжди, належить відвідати вчителя в Масіафі - за нагородою і черговою порцією сумнівів.

Масіаф

Аль-Муалiм не може натішитися з Альтаїра. Ваше завдання майже виконане. Залишилося лише вбити Джубаіра в Дамаску і Робера де Сабле в Єрусалимі, щоб закінчити кривавий шлях по Святій землі. Заодно вчитель трохи пройдеться по міфам про ассасінів, поліпшить короткий клинок, додасть блоків здоров'я і відправить в Дамаск.

Дамаск:
Джубаір Аль-Хакім


У місті зайдемо в бюро асассінів. Від координатора ви дізнаєтеся, що Джубаір з групою однодумців збирає в місті всі рукописи, щоб знищити їх у вогні. Так, за це дійсно вбити можна ... Він також підкаже, де шукати інформацію про Джубаіра.
Джубаір Аль-Хакім - відомий вчений з Єрусалиму, який замість того, щоб зберігати і примножувати знання, займається знищенням рукописів. На його думку, в них зібрані помилкові знання, які лише шкодять людям.
У районі сім оглядових пунктів. Перші два - гострокінцеві мінарети. Третій і четвертий - куполоподібні мінарети. П'ятий - охоронна вежа на даху, де стоїть самотній лучник. Шостий - високий мінарет з балконом. Сьомий - купол вежі лікарні. Щоб забратися на балку, потрібно стрибнути вбік. При цьому лучник на сусідньому даху може помітити Альтаїра.
В районі вісім жителів, яких потрібно врятувати, причому всі жінки. Жодного монаха. Втім, це й зрозуміло, вони на цьому завданні взагалі не знадобляться. Втім, не особливо згодяться і співчуваючі городяни. Якщо втомилися від нескінченних зачисток, можете перепочити і плюнути на нещасних городян.
Перше, що ми зробимо, - допитаємо оратора. Наслухавшись його промов, ступайте за оратором в провулок і гарненько побийте. Ви дізнаєтеся, що Джубаір і його послідовники ходять вулицями і збирають книги. Вони роблять це заради абстрактного світлого майбутнього. Ми вже здогадуємося, заради якого - де всіх незгодних чекає смерть.
Перший інформатор попросить швидко дістатися до його товариша, який передасть Альтаїрy потрібні відомості. Бігти доведеться по дахах, тому бажано вирізати всіх лучників, щоб вони не могли перешкодити. Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, що Джубаір збирає книги, і ви зможете його знайти в медресе (вища духовна школа мусульман).
Другий інформатор попросить прикінчити п'ять осіб за п'ять хвилин. Часу обмаль, а противники розкидані по району, тому доведеться побігати, щоб встигнути. Але це того варто, тому що ви отримаєте інформацію, з якої стає ясно, де Джубаіра можна не шукати. Вона буде потрібно при виконанні завдання, тому що точне місце розташування жертви визначити не вдасться.
Пора зайнятися підслуховуванням чужих розмов. Правда, дворик, куди потрібно потрапити, охороняють стражники. Тому доведеться дертися через дах, попередньо позбувшись лучників. В нагороду за труди ви дізнаєтеся, що Джубаір регулярно зустрічається з учнями, щоб дати їм подальші вказівки.
Третій інформатор попросить за відведений час розгромити прилавки. Громіть І ховайтеся, щоб потім отримати інформацію. Ви дізнаєтеся, що Джубаір носить багатий одяг, чим відрізняється від багатьох вчених. Це також допоможе відшукати Аль-Хакіма, коли ви будете виконувати завдання.
Останнє, що потрібно зробити, - обікрасти вчених у внутрішньому дворику. Правда, там повно алкоголіків. Вони можуть штовхнути вас на стражників, які відразу дістануть шаблі і порубають Альтаїра. І де, питається, справедливість? З листа ви дізнаєтесь, що Джубаір буде спалювати книги в невеликому саду.
Повертайтеся в укриття і розкажіть Рафіку про плани Джубаіра. Координатор трохи здивується з нав'язливого бажання Аль-Хакіма знищити всі книги і видасть перо. Відпочиньте перед вбивством і обдумайте план дій.

Вбивство Джубаіра Аль-Хакіма


Спочатку вам потрібно потрапити в медресе. Але ворота зачинені, доведеться лізти на дах сусідньої будівлі і стрибати на дах університету. Але не забудьте прикінчити лучників, щоб вони не підняли тривогу. Опинившись всередині медресе, дивіться сценку, в якій божевільний Джубаір спалить незгодного вченого на багатті. Потім він разом з учнями піде в місто збирати книги.
Виходьте на вулицю і включіть карту. Всього є шість місць, де може бути Джубаір. Всі вчені одягнені практично так само, як жертва, і навіть схожі зовні. Якщо ви повністю провели розслідування, то повинні швидко відшукати справжнього Аль-Хакіма. Він знаходиться в дворику на сході, недалеко від міської стіни (сама східна точка на карті). Решту вчених можете ігнорувати.
Дійшовши до дворика, ви побачите двох стражників на воротах. Доведеться шукати інший шлях потрапити всередину. Він неймовірно простий. Ідіть в провулок ліворуч, зачепіться за паркан і почекайте, поки Джубаір не звернеться з промовою до жителів, які стоять перед охороною. Швидко підбіжіть ззаду і наносьте удар захованим клинком.
Ви опинитеся в коридорові пам'яті. Джубаір скаже, що спалював книги, бо вони вчать людей поганому. Саме від них всі біди. Цікава точка зору - особливо забавно чути її від ученого. Коли Аль-Хакім помре, швидко тікайте в притулок асасинів, щоб після розмови з Рафіком відправитися в майбутнє.

Лабораторія

Коли Десмонд відключиться від Анимуса, ви почуєте обривки цікавої розмови. Доктор відік незабаром піде в конференц-зал, і ви зможете поговорити з Люсі. До речі, вона забуде ручку-ключ на Анімусi. Якщо ви забули вкрасти його на самому початку гри, можете зробити це зараз.
Коли дівчина попросить не заважати працювати, йдіть в кімнату і відразу виходьте назад. У лабораторії нікого немає, і ви можете почитати пошту. Ви дізнаєтеся код доступу до комп'ютера в конференц-залі. Але от як туди потрапити?
Про це ми подумаємо іншим разом, а зараз вирушайте спати.

Шостий блок пам'яті
Лабораторія

Вранці, за традицією, вас розбудить доктор Віддік і після чергової розмови, яка буде смутно нагадувати мови Джубаіра, пошле Десмонда в Анімус. У лабораторії все одно більше робити нічого, тому відправляйтеся в минуле.

Масіаф

Аль-Муалiм охоче ділиться з нами своїми думками. Виявляється, вчитель, в цілому, поділяє переконання і цілі тамплієрів, але категорично не згоден з їх методами. Тому нам все-таки належить прикінчити Робера дe Сабле, який перебуває в Єрусалимі. Отримавши оновлення довгого меча, додаткові блоки здоров'я та метальні ножі, відправляйтеся в священне місто.

Єрусалим:
Робер де Сабле


У бюро асасінів Малік вперше буде говорити з Альтаиром в поважному тоні, що зовсім вже дивно. Він розповість, що тамплієрів бачили в місті, а значить, Робер де Сабле теж ховається десь неподалік. Підказавши, де можна знайти інформацію, вас відправлять в місто проводити розслідування.
Робер дe Сабле - ватажок тамплієрів і наш головний противник в грі. Незважаючи на дику ненависть до ассасiна, він не викликає почуття відрази, як багато жертв Альтаїра. Роберу не чуже благородство, доброта і співчуття. Він хоче зробити світ кращим, але заради цього готовий піти до кінця і зробити воістину жахливі речі.
За традицією, почнемо з оглядових пунктів. Перші три - гострокінцеві невисокі вежі. Четвертий - величезна сторожова вежа, на даху якої несуть службу лучники. П'ятий - куполоподібна вежа лікарні. Щоб забратися на балку, потрібно стрибнути в сторону. Шостий - купол невеликої церкви. Сьомий - зруйнована вежа в храмі Гроба Господнього.
У місті шість громадян, яких потрібно врятувати від стражників, - чотири жінки і двоє ченців. Врятуйте їх усіх. Вони стануть в нагоді під час розслідування і втечі після вбивства. До того ж район невеликий, жителі знаходяться недалеко один від одного.
Почнемо з крадіжки гаманців. Спочатку потрібно потрапити у внутрішній дворик лікарні, але туди не пускають стражники. Тому доведеться стрибати через дах або скористатися допомогою ченців. Будьте обережні, обходьте алкоголіків стороною. Коли сарацин і тамплієр закінчать розмовляти, слідуйте за арабом і вкрадіь у нього гаманець, перш ніж він покине лікарню.
В іншому випадку доведеться швидко дертися на дах, щоб наздогнати сарацина на вулиці. Якщо ви не позбулися лучників, це може стати великою проблемою. З вкраденого листа ви дізнаєтесь, що під час похорону охорона тамплієрів буде подвоєна. Лицарі Храму побоюються, що на магістра ордена буде здійснено замах.
Переходимо до підслуховування розмов. Якщо не можете дістатися до місця зустрічі, не піднімаючи тривоги, раджу скористатися допомогою ченців, які ходять неподалік. З розмови ви дізнаєтеся, що тамплієри на чолі з Робером дe Сабле в місті і планують відвідати похорон Мажд-аддінa.
Потрібно допитати оратора. Він, до речі, вмовляє городян з розумінням поставитися до присутності тамплієрів в місті. Коли оратор закінчить розмову, слідуйте за ним в провулок і почніть бійку. До вас напевно приєднаються забіякуваті городяни. На них, як завжди, не звертайте уваги, лупівть тільки оратора. Здоров'я у вас багато, (а якщо врятували усих жителів темпаче), повинні витримати. Нічого цікавого чи нового з слів оратора ми не дізнаємося.
Перший інформатор попросить прикінчити п'ятьох лицарів за п'ять хвилин. Це досить складно, тому що на вулицях повно підозрілих охоронців, а часу на ретельне планування не надто багато. Виконавши завдання, ви отримаєте від інформатора наступна порадy. Якщо щось піде не так, не намагайтеся битися з охороною, а спочатку відступiть, щоб потім повернутися і вбити ворогів по одному.
Другий інформатор попросить прикінчити лучників. Це трохи легше вбивства лицарів, тому приготуйтеся добряче поскакати по дахах. Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, що до Роберa дe Сабле набагато простіше підібратися, якщо загубитися серед монахів, які бродять біля кладовища.
Третій інформатор попросить добігти до його друга, поки той не пішов. Вирізуйте всіх лучників на дорозі, щоб потім не поспішаючи дострибати по дахах до інформатора з посланням. Від нього ви дізнаєтеся, де саме будуть стояти тамплієри на похоронах.
Повертайтеся в бюро асасінів і розкажіть Маліку те, що дізналися про тамплієрів, похоронах і Робера де Сабле. Вам видадуть перо і навіть не нагрубіянивши. Схоже, між Маліком і Альтаїром наступили мир і спокій. Ідіть відпочивати перед вбивством.

Вбивство Робера дe Сабле


Потрапити на кладовищe можна, перестрибнувши через огорожу або пройшовши разом з монахами. Ідіть до могили Мажд-аддінa і слухайте промову імама. Він сумує про вбитого покидька, але нам це нецікаво. Набагато більше турбує поява нових тамплієрів зі зброєю напоготові. Потім Робер щось шепне на вухо імаму, і той скаже, що в натовпі є вбивця Мажд-аддіна. Ви, напевно, вже здогадалися, на кого вказує його рука.
Битися прямо на кладовищі марно, на дахах повно лучників. Їх, звичайно, можна заздалегідь прикінчити, але є простіший варіант. Коли підніметься тривога, починайте тікати через ворота, повертайте у перший провулок направо і залазьте по сходах на дах. Вся чесна компанія разом з Робером де Сабле побіжить за Альтаиром. На даху швидко прикінчіть лучника і бийте мечем стражників і тамплієрів, які намагаються піднятися по сходах.
На те, щоб обійти будівлю або видертися з іншого боку, у них не вистачить розуму. Тому рано чи пізно всi противники, крім Робера дe Сабле, помруть від переломів і різаних ран. Якщо ворогам таки вдалося забратися на дах, починайте просто скидати їх униз. Або зійдіть самі, почекайте, поки не зістрибне противник, і знову забирайтеся на дах по сходах. Коли в живих залишиться тільки Робер, жбурни його на землю і добий ударом захованого леза.
В коридорі пам'яті Альтаїр раптово дізнається, що це не Робер дe Сабле, а жінка-хрестоносець Марія Стюард. Похорони були лише пасткою для ассасiна, який доставив тамплієрам чимало клопоту. Втім, про те, що перед нами не магістр ордена, можна було здогадатися ще під час промови на кладовищі, по грудях, що вимальовуються під шатами і жіночими криками під час битви.
Також ви дізнаєтеся, що вбиваючи сарацинів і хрестоносців, Альтаїр зробив асасiнів найлютішими ворогами арабів і європейців. Тепер Саладін і Річард Левине серце об'єднають зусилля, щоб знищити асасинів і зруйнувати Масіаф (яка у розробників буйна фантазія!). Альтаїр, дізнавшись правду - в сенсі те, що це не Робер дe Сабле, - не стане вбивати Марію. Та й навіщо, адже вона ще нам знадобиться у майбутньому.
Правда, це не скасовує загальної тривоги та необхідності ховатися від охорони. Тому швидше біжіть в схованку асасінів. Альтаїр розповість Маліку про зроблене відкриття і попросить побратима дізнатися більше про плани тамплієрів, тому що все виглядає дуже підозріло. Сам же Альтаїр відправиться до Робера де Сабле, поки той не встиг укласти мир між Річардом Левове серце і Саладіном.

Королівство

Виходьте з міста в «королівство» і включіть карту. Бачите, з'явився новий значок? Вам потрібно потрапити саме туди. Можливо, подорожуючи по області, ви звернули увагу на закриту область пам'яті. Тепер ця дорога відкрита. Скачіть вперед, поки не завантажиться нова локація.
Коня можна кинути, тепер він не потрібен. Мчіться по дорозі, поки не побачите лучників, які обстрілюють військо хрестоносців. Скиньте їх у прірву і біжіть до дерев'яної вежі. Залазьте по сходах і прибийте двох стрільців. Потім зістрибуйте вниз і розберіться з прибігшим загоном сарацинів.
Зараз чекає тривала прогулянка по ущелині. Зверху будуть зістрибувати загони сарацинів, які потрібно знищувати. Ворогів буде багато, але в основному це звичайні солдати, толком не вміють битися. Тому стійте в блоці і використовуйте зустрічну атаку, коли противник завдає удар.
Потім доведеться прорватися через загін хрестоносців. Можете витратити на них метальні ножі, вони більше не знадобляться. У жодному разі цей бій не буде надто складним. Здолавши противника, ви потрапите в табір Річарда Левове серце. Альтаїр відразу почне викривати Робера де Сабле, тамплієр - звинувачувати ассасина. Король же вирішить, що веселіше влаштувати бій. Хто переможе - той і буде правий.
Але перш ніж схрестити клинок з магістром, вам доведеться убити десять тамплієрів. Це сильні супротивники, тому стійте в блоці, притулившись спиною до стіни, і проводите контратаки і кидки. Краще не поспішати і ретельно обдумувати свої дії. Однією вдалою атакою тамплієр може зняти до восьми блоків здоров'я.
Коли ви пошинкуєте всіх тамплієрів, вас атакує Робер де Сабле. Він найнебезпечніший противник в грі. Його удари моментально пробивають захист, він вміло користується всіма прийомами, і, що найприкріше, його не можна атакувати мечем, коли він встає з землі. Тим не менш магістр тамплієрів вбивається менше ніж за хвилину. Жбурни Робера на землю кидком або зустрічним кидком, перейдіть на захований клинок і бийте, поки він не піднявся.
Після битви Річард поговорить з Альтаїром, похвалить ассасіна і відпустить на всі чотири сторони. Це просто чудово, але куди цікавіші передсмертні слова Робера, почуті в коридорі пам'яті. Виявляється, Аль-Муалім - десятий тамплієр. І руками Альтаїра він прибирав своїх братів, щоб одноосібно володіти артефактом. Потрібно суворо поговорити з колишнім наставником.

Лабораторія В лабораторії теж не все спокійно. Доктор Віддік знаходиться на межі нервового зриву. Виявляється, ассасіни дізналися, де знаходиться Десмонд, і почали атаку. І хоч Уоррен запевняє, що охорона впорається і це останні сили асасинів, видно, що він більше переконує в цьому себе.
Коли доктор покине лабораторію, поговоріть з Люсі. Вона підбадьорює Десмонда і намагається переконати, що потрібно вірити і тоді все буде добре. Коли вас попросять відпочити, зайдіть до кімнати і поверніться в лабораторію. Перегляньте пошту на двох комп'ютерах. У листах Люсі ми знайдемо код доступу в конференц-зал, де стоїть третій комп'ютер. Переглянувши його електронний ящик, лягайте спати. Залишилася остання глава.

Сьомий блок пам'яті

Лабораторія

Вранці, як завжди, прийде доктор Віддік і розбудить Десмонда. Уоррену не терпиться швидше отримати інформацію про артефакти, тому він буде небагатослівним. Коли доктор покине кімнату, йдіть в лабораторію і лягайте в Анімус.

Масіаф
Ви опинитеся в Масіафi, який став більше нагадувати обитель зла. Похмуре небо, сіра кольорова гамма і жителі-зомбі, весь час твердять про великого повелителя. Не звертайте уваги на забyтих і біжіть до фортеці асасiнів. Незабаром ви зустрінете варту, яка почекає, поки Альтаїр не зайде в коло, і атакує. Не вступайте в бій і забирайтеся на вежу праворуч (вона знаходиться трохи позаду). Вбивці полізуть за Альтаїром по сходах. Не бийте їх мечем, а хапайте і кидайте направо - прямо в прірву. Вигнавши перший загін, ви почуєте крики другої групи асасінів. Їх також відправляйте в прірву. Потім настигне Малік з вірними асасінами і закидає уцілілих ворогів метальними ножами.
Малик розповість, що дізнався про зраду Аль-Муаліма, відшукавши щоденник Робера дe Сабле в руїнах храму Соломона. Відправляємо товариша прикривати тили, а самі йдемо до фортеці. Біля входу в будівлю стовпилися люди, але вони не виявляють агресії. Не чіпайте їх, просто пройдіть повз і ступайте в сад.
Там вас наздожене Аль-Муалiм зі своїм "яблуком". Після розмови, в якому персонажі будуть активно викривати одне одного, на Альтаїра накинуться вбиті їм жертви. Вони б'ються не на повну силу, а як звичайні солдати, тому вам не складе труднощів розправитися з ними. Після битви вчитель знову паралізує ассасіна і заговорить. Після балаканини, він створить вісім власних копій і кинеться в атаку.
За ідеєю ви повинні включити орлиний зір, щоб побачити справжнього Аль-Муаліма, а після бити тільки його. Але вчитель б'ється досить посередньо, тому простіше бити всіх. Рано чи пізно ви знайдете справжнього Аль-Муаліма і проб'єте захист. На цьому поєдинок перерветься, Альтаїра знову паралізує, і почнеться новa розмовa.
Коли розмова закінчиться, почнеться останній бій з учителем. Тепер він б'ється в повну силу. Коли ви завдасте удару, який проб'є захист, Аль-Муалiм телепортується в інший кінець саду, забравши при цьому у Альтаїра всі блоки здоров'я. У цей момент головне - не пропустити атаку, адже тоді ви програєте бій. Щоб здоров'я почало відновлюватися, потрібно вразити наставника. Найпростіше кинути метальний кинджал. Аль-Муалiм стоїть на місці і не намагається ухилитися.
Наставника можна заколоти, але це довго і небезпечно, особливо враховуючи його переміщення з висмоктуванням життя. Тому простіше після першої телепортації кидком або зустрічним кидком збити його з ніг, швидко переключитися на захований клинок і прикінчити, поки він не встиг піднятися.
Учитель сильно здивований тим, що Альтаїр переміг його в сутичці. Але робити нічого, йому пора вмирати. Після цього вам покажуть артефакт, який створив голографічну карту з усіма континентами, на яких відзначені інші скарби. Голос старого закликає зруйнувати заховане, але Альтаїр не може виконати обіцянку. Разом з Маліком він мовчки дивиться на артефакт, і на цьому пригоди в минулому закінчуються.

Лабораторія
Відік вкрай схвильований - йому вдалося знайти карту із захованими артефактами. В конференц-залі за склом стоять троє загадкових людей і розпитують доктора про виконану роботу. Це, ймовірно, тамплієри. Вони хочуть убити Десмонда, але Люсі вмовляє їх відкласти страту, поки не будуть знайдені і випробувані всі артефакти.
Потім Віддік і Люсі йдуть з лабораторії, а Десмонд активує орлиний зір. Уоррен забарвлений в червоний колір, а Люсі - в синій. Уважно огляньте лабораторію. З включеним орлиним зором вам стануть видні дивні письмена і знаки на підлозі і стінах. Прочитайте електронні листи ще раз, потім йдіть в спальню, подивіться на стінку і включіть орлиний зір. Після несподіваного відкриття почнуться титри.
Дочекайтеся закінчення титрів, і ви зможете повернутися в лабораторію, щоб вивчити письмена або попрацювати з Анiмусом. Хоча гра закінчилася, це не кінець історії, а тільки початок.
Категорія: Проходження ігор | Переглядів: 4793 | Додав: Red_Shadow
Теги: Проходження Кредо Вбивці, Проходження Assassin's Creed
Всього коментарів: 2

1 1001mem (02.11.2012 23:45)
laugh

2 Red_Shadow (05.11.2012 18:02)
І що це значить?
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вгору
НАВІГАЦІЯ
Відомості
ГАЛЕРЕЯ
F.A.Q.
ІНШЕ

Credo.at.ua © 2012-2013
Використання матеріалів сайту дозволено лише при наявності посилання на джерело. Хостинг від uCoz.
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Система Orphus
Категорії розділу
Відомості про серію AC
Проходження ігор
Проходження Істини
Мапи
Персонажі
Люди
З історії АС
Костюми із серії
Все про AC: 3
Комікси
Останні новини
Кредо Асасина: Попіл (Українське озвучення)
Xbox One і Assassin's Creed 4 Black Flag
Дата виходу фільму Assassin's Creed
Якими будуть продажі Assassin's Creed 4 Black Flag
Дэрбі МакДевітт про піратський сеттінґ у AC4:BF
Опитування
Яка гра серії "Кредо вбивці" вам краще подобається?
Меню ДНК
Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайта
Жизнь в фотографиях
Дневник Феникса

Банерообмін