Якщо ви хочете допомогти нашому сайту, то ласкаво просимо! Нам завжди потрібні нові, завзяті та енергійні люди. Ви фанатієте від Assassin's Creed і шукаєте хобі, яке б приносило задоволення?
Порцією новин ігрового процесу, навколишнього середовища, населення і багато іншого на цей раз поділився портал Game Informer.
Як уже відомо, дія гри розгортається серед двох великих міст - Бостон і Нью-Йорк, за виключенням невеликих поселень. Представлять їх в зовсім різних обставинах і в різні моменти сюжету, але розробники обіцяють пролити світло на ці "вінця цивілізації" до, в момент, і після таких історичних дійств, як Пожежа Нью-Йорка, осада Бостона, і битви при Банкер-Хілові. Причетні до цього ассасіни? Можливо...
Третина геймплею буде проходити серед дикої природи, причому, одним тільки зимовим пейзажем гравця не обділять: в Assassin's Creed III з'явиться зміна пір року. Погодні умови дозволять по-різному взаємодіяти із світом, а також змінювати і без того не одиничні способи проходження якоїсь місії чи локації: на приклад, озеро, що
... Читати далі »
Креативний директор гри, Алекс Хатчинсон, розповів, що Дезмонд Майлс виконував роль обгортки історії серій. І Хатчинсон від цієї обгортки хоче позбутися.
"Це як в The Twilight Zone. Завжди був хлопець, який представляв сюжет, в кожному епізоді і в кожній грі він завершував розповідь її історії. Assassin's Creed I була історією Альтаїра. За ним з'явився і пішов Еціо. Ці історичні повісті можна вивчати незалежно від того, розумієте ви Дезмонда чи ні. Але нам потрібно було обгорнути їх в щось", - говорить Алекс.
По словам директора, із закрученим сюжетом Дезмонда потрібно кінчати. І в розробників є інші можливості для відкриття нових історій.
"Я завжди пояснював команді, що наша гра - як Зоряний Шлях. Кожна гра - це сезон. Ми не змінюємо всесвіт, але у нас є рукоятки для управління серіями. Так
... Читати далі »